Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb je in het moeras van die schattige kleine vogeltjes die op het riet zitten (rietzanger). ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
QUOTE]x-spekkie-x schreef op 17-06-2005 @ 10:59 :
Ik zag een buizerd overvliegen met een prooi in zijn bek ![]() Verder heb je in het moeras van die schattige kleine vogeltjes die op het riet zitten (rietzanger). ![]() Een buizerd met een prooi in zijn BEK?? Prooien hebben roofvogels bijna altijd in hun klauwen, misschien was het nestmateriaal wat de vogel in zijn bek had. In deze tijd kunnen trouwens muizen wel in de bek worden vervoerd, kan mama het meteen aan die gulzige kleine mondjes geven! Trouwens, er zitten hier echt teveel verdwaalde scholeksters te broeden in omgeving Eindhoven en die maken zo'n vreselijk irritant geluid en die rode oogjes zijn echt zo verschrikkelijk lelijk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() m.a.w. zo'n gek vliegtuig waar de vleugels achter zitten en de staart voor. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Leven voornamelijk bij de kust en zoeken daar met hun lelijke rode snavel naar allerlei schelpdieren, wormpjes, mossels en kokkels! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij gaat ook altijd op vogelspot vakanties.
||
Citaat:
En ja, ik kijk ook wel eens vogels ![]()
|
![]() |
|
|