![]() |
|
We verveelde ons onder invloed van wat softdrugs en dit is het resultaat. Het gaat over een persoon (een brezerslet die we totaal niet mogen en andersom, we maken dit vaker over elkaar, is best wel lachen).
Right Click --> Save Target As (rechter muisknop --> doel opslaan als) Dit is de lyric ![]() lidewij, je bent een kanker, ja een kanker vieze vette snol lidewij, kom maar hier en ik schop je op je kanker dikke bol we dissen je vet, vet en je vet, wacht maar tot ik je leven heb gered ik steek je in je reet, recht in je spleet, laat asjeblieft geen scheet dan wordt het hier kanker heet en je weet zoals je vaker deed dan leef je niet lang, en dan ben ik bang "juh weet togh, no spanG!" wratje op je rug, is het een bult van een mug? gadverdamme ga toch terug naar Marokko, naar Marokko, naar Marokko, draag een doek in Marokko ik rijg je aan me cocko vieze wanna be Marokko snollebol, met je kanker gore hol je grot dat is je kut en het zit vol met prut oliebol, je bent een en al vetrol je buik hangt over je broek uit je spleet steekt wat koek ik denk ik trip ik neuk nog liever een half dode kip PWAAAKPWAAAK!!!! je hebt een slip, een gore slip, een slip vol met stront je slip is zo wijd, ik dacht hij kwam van mijn oma's kont je navel vol met pluis, het is hier niet pluis... GADVERDAMME!!!! schaamlippenkaas, uit de fabriek en ik ben de baas lekker voor op brood ik eet het helemaal bloot bloot, bloot, bloot in de boot, roeiboot trolletje, snolletje, "hoer" is jouw naam je bent mijn lieve knorretje knor, knor met banaan puddingbroodje, in je kont zit een nootje lekkere pinda, 90% vet (90% vet) net als jou, echt wel lauw, waaauw... je ziet heel pips, kloddertje snot op je zoeloelip je buik is dik, je navel is kwijt, en je anus is zo wijd IEEEEEEE!!!! bosche-bol, slagroom in je bol HOER AAN HET KRUIS!!!! je gaf een soa aan mijn kruis olifantje, ik sla je met mijn krantje op je hoofd, rimpel rimpel, whahaha je eet POEP!!!! poep op de stoep ja dat is van Joep die poep op de stoep joeperdepoep tussen de troep werkeloos op de stoep stoephoer, stoephoer, je laat een vieze boer stoephoer, stoephoer, je ruikt naar remspoor je bent zo dik, net een muur, je lijkt wel van frituur sumoworstelaar, kaasje in je schaamhaar blub, blub, in de club, dans je rond de pub walrusje is stout en je stinkt echt uit je kut ik mep je op je koppie, je lijkt wel een tokkie toktoktokketoktok, toktoktokketoktok.... je eet graag mayonaise, je doet de polonaise ik diss je kanker hard, want je bent een retard eet die taart want hij is behaard eet die taart want hij is behaard eet die taart want hij is behaard eet het op of ik scheer je kop kaal je hebt een slip, een gore slip, een slip vol met stront je slip is zo wijd, ik dacht hij kwam van mijn oma's kont WHAHAHHAHAHA..... (het dikgedrukte zing/praat/brabbel ik (aan mee))
Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 01:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel verder komt-ie helaas niet wat betreft in de zeik nemen.
||
Citaat:
hij probeert mensen gewoon aan het lachen te amken, alleen faalt hij jammerlijk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dit is dan wel grappig, verder is de tekst op ieder vlak volkomen waardeloos, ook als parodie of wat het maar moet zijn.
||
Citaat:
![]() het is gewoon naar iemand gericht waar we regelmatig ruzie etc mee hebben.
||
Citaat:
ik denk dat de mensen in nijmegen toch heel andere humor hebben. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
muddy misschien kun je voortaan beter geen jointjes meer roken. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En als je het zelf bedacht hebt kan het geen parodie zijn? Citaat:
En als dit alles is waar je mee opkomt tijdens het blowen ben je ook nog eens een waardeloze blower.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() speciaal voor jou bedacht
||
Citaat: