![]() |
|
KLIK en download (voor die Die-hards)
De tekst: Lidewij Je bent een kanker ja een ka ka ka ka ka ka ka KAASFABRIEK DEEL 2 (flubbedie, flubbedie, wehehehehehe, flubbeflubbeflubbe PRRT!!) Kaas uit Maas en Waal We dansen hier met onze piemels kaal Geschoren in de schuur van Camilla Toen zagen we 1 van haar dikke vette billa Billa trilla, van Camilla, taste like vanilla, Camilla billa, billa chilla? Chinchilla!! Haar puist is nog groter dan Godzilla!! We kennen een nerd. Nooit van geheurt!! Willem was op het gras gepleurd. Recht in de snot, z'n kop kapot. Lomp de moeder van Gijs is pot. Laten we jou eens horen, dat je moeder kaal is geschoren. Laten we jou eens horen, dat een baby met tumor is geboren. Je moeder is kaal en je vader is behaard. Je moeder heeft geen haar en je vader heeft een baard. Met cornflakes, met cornflakes, met stukjes cornflakes erin... Met cornflakes, met cornflakes, hmm.... die gaan er wel in. Hazelip, kleine pik, kleine geitensik. Ik zie je hoofd en zwabber met m'n pik in je gezicht. Pis spettert in het rond, rotte tanden in je mond, stront in je wond en schurft rond je kont. Pijpebek, PIJPEN SLET!! Zuig maar tot je moe bent. Ik pak mijn koevoet en steek hem in je kont. Ik ruik een krent... Krent, krent, krentengek, ik zie het wel je hebt krentenbek. 's Ochtends doe je krantenwijk en vrijdag naar Slijk-Ewijk. Vroeger at je mieren, uit de stront van de dieren, zat je weer te klieren? NEE!! Gewoon ouwe hoeren... en lekker boeren. Je hebt een slip, gore slip, een slip vol met stront. Die slip is zo wijd, ik dacht hij kwam van mijn oma's kont. Bananen in pyama's? Ben je helemaal gek? Ik zorg dat jij je kop houd. Of ik schijt je in je bek! Je oma is oud en je bent met haar getrouwt. Maden in haar kut, het is maar waar je van houd. Met brokjes, met brokjes, kleine brokjes erin. Met brokjes, met brokjes, jaaaa... kots aan je kin. Bananenkin, met een gaatje erin. Leuk voor m'n pik je bent een beetje dik! Flubba, flubba, je ruikt naar Hubba Bubba, vetrol stuitert in de clubba. Hiphop versie van Camillah, geneukt in je billah... WHEEEHEEEEE...... lachen zwah... heheheheh... knor!! 2 Varkens in een stal. Ben je helemaal mal?? Lidewij en Marjolein... BEIDE ZIJN ZE ZWIJN!! Augurken, augurken, met wat wratjes erop. Augurken, augurken, het lijkt wel je kop! Albert jij ziet er echt niet uit. Je hoofd is net een misvormde spruit. Je komt ons altijd achterna, heb je soms geen vrienden? Stuk vla... hahahaha Hehehe en kwijlen Hmmheheh Ontstoken talgklier, YARGK!! Flubberen met je neus, neus, neus... Mag ik een boterham met.. KAAS!!! Kaas.... Heheh, dit was weer een vet harde diss van de DDL crew, ja... Rrraaaa! Ja, gedisst, zwa, zwa, heel zwaar... knor!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus.... GEDISST!!!!!!!!
||
Citaat:
doe je goed ![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 21:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind t tig keer niets nada noppes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() o ja en ik ga niet eens de moeite nemen dit te tjekken want ik weet toch al dat ik het kut ga vinden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan ts vriendjes worden met mennuz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De rap zelf is slecht onderbouwt, slecht oplopend en onlogisch. Als dit een diss moet voorstellen stel ik voor om te gaan oefenen tegen je oma want zelfs dat kan ik niet vinden. Dan het rappen zelf, SWEET MOTHER OF THE HOLY GOD, what the fuck moet dat voorstellen. Als je rapt/disst of wat dan ook, doe het dan iig goed en verstaanbaar ![]()
Spoiler
![]()
||
Citaat:
Lees het Kaasfabriek 1 topic voor meer achtergrond informatie over waarom en de manier waarop we dit doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dit nr is dieptriest. er worden bepaalde typetjes/stemmetjes geïmiteerd, goh
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Al gaan jij en je vrienden alleen maar dood.Dat is al genoeg. Ga eens dood!
||
Citaat:
|
|