Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan me moeilijk om laten bouwen. en meer mensen hebben dat hoor, een voorkeur voor een man of een vrouw. maar zou de leeftijd je veel uitmaken?
||
Citaat:
![]() ![]() het hoeft niet per se een belemmering te zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar het is toch een gevoel he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
xxx
||
Citaat:
![]() niet om aan te dringen dat je van mening moet veranderen hoor, maar: zou je zo'n iemand de kans geven, of dat ook niet?
||
Citaat:
maar evengoed, als het meezit ben ik met n 21e afgestudeerd... evengoed nog best jong. het valt me op dat een aantal van jullie het niet een probleem zou vinden. een aantal ook wel, maar daar had ik op gerekend ![]()
||
Citaat:
maar dan nog liever iemand van een jaar of 30 / 40.
||
Citaat:
zou je bijv. het eerste gesprek afwachten? ga je stennis trappen? of zeg je gewoon dat je liever een ouder iemand hebt (en doe je dit dan aan begin of eind van het gesprek?) nogmaals: ik kan het me allemaal erg voorstellen, daarom open ik dus juist dit topic! mijn vragen zijn niet om jullie om te praten.
||
Citaat:
![]() en hoe zou je reageren mocht dit wel gebeuren?
||
Citaat:
![]() ![]() stennis trappen sowieso niet. Vragen om iemand anders ook niet, omdat ik geen idee heb of ik daar recht op heb in zo'n geval en ik ook niet meteen zo'n zeurderige indruk wil maken ![]() ik denk dat ik het eerste gesprek wel gewoon af zou wachten, maar dat ik tegelijkertijd dicht klap, waardoor die 19-jarige wel extra hard moet werken (maar dus niet met opzet ofzo).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kán je ook niet ervaren zijn op die leeftijd, maar een client heeft recht op goede hulp en als dat voor hem/haar betekend iemand te hebben met ervaring, vind ik dat de client dit gewoon aan mag geven. Als maar niet teveel clienten dat doen, dan doe ik nooit ervaring op ![]() ![]() dankjewel voor je uitleg ![]()
||
Citaat:
het maakt namelijk een boel uit of mensen er open voor staan of niet. als nu blijkt dat niet veel mensen er problemen mee hebben vind ik het zelf ook minder erg. die tak van de hulpverlening interesseerd me erg, dus vandaar dat ik het graag zou doen! Maar als het zo zou zijn dat mensen het je, juist om je leeftijd, erg moeilijk maken... tja. dus vandaar dit topic ![]()
||
Citaat:
![]() dus mocht het je overkomen ![]()
||
Citaat:
![]() hoe zou je reageren, mocht het wel gebeuren?
||
Citaat:
![]() Ik zou zeker mijn best doen voor een client en de capaciteiten train je natuurlijk ook!
||
Citaat:
denk je dat te kunnen omschrijven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En kan jij hard genoeg werken om iemands twijfels over jou weg te nemen? Ik denk dat het uiteindelijk meer van jou als hulpverlener vraagt dan van de persoon die jij wil helpen en ik zou me als ik jou was bedenken of ik daar a. zin in heb en b. sterk genoeg voor bent. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige wat je kunt doen is zo professioneel en betrouwbaar mogelijk overkomen. Niet zenuwachtig zijn, wees open, praat makkelijk en laat merken dat je niet pretendeert meer te zijn dan je bent. Je bent stagiair, je weet niet alles, maar wat je weet pas je toe op de best mogelijke manier. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe ik zou reageren, ligt helemaal aan de persoon zelf en hoe hij of zij doet. Sommige mensen van 19 komen ouder over en anderen jonger, leeftijd staat bij de meeste mensen niet op hun voorhoofd. ![]() 't is anders, maar goed: Wij hebben op school les van iemand van 22, ze is jonger dan de meeste mensen uit onze klas en ze geeft ook les bij de deeltijd, die zijn dus helemaal ouder dan zij. In het begin was het even de kat uit de boom kijken, maar nu wordt ze geaccepteerd als docent. (Verder is ze bijna orthopedagoog (nu bezig met haar scriptie), ze is wel een paar jaar ouder dan jij, maar verder nog wel jong.) Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik moet wachten tot ik 25 ben zou ik dus een aantal jaar óf een andere opleiding moeten doen (die ik, als ik doorwerk nog kan volbrengen ook dan ![]() dankjewel voor je reactie iig ![]() ben blij dat zoveel mensen de moeite nemen om te reageren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |