![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
konder er wel om lachen toen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed *kijkt naar kras op been en buik* Is dus wel eens andersom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij was wat seconden bezig "erin te komen" zeg maar en na 3/4 seconden zei ik: "kun je mijn oor vinden?" of iets in die richting. hij "als je ( die hebt geneukt ) dan neuk ik je kapot" ( of iets in die richting ) Dus ik kon me niet inhouden "ja ik hem me door hem laten neuken ( in de hoop dat ... you get my point ) Maar toen ik dat zei bevroor hij ![]() ( wat ik de 2e keer zei was dus niet waar ) Was te lui om voorbeelden te gaan noemen, daarom noemde ik het maar sarcastische opmerkingen van mijn kant |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
spanken ( klapjes) Raven | 81 | 06-02-2006 18:22 | |
Seksualiteit |
[jongens]Snelst wat je ooit bent klaargekomen tijdens de sex? d e r a n g e r | 118 | 21-11-2004 12:40 | |
Seksualiteit |
Welke risico's heb jij weleens genomen tijdens de sex? stout! | 49 | 23-03-2004 16:13 | |
Seksualiteit |
Het raarste wat je hebt meegemaakt tijdens de sex...? Tammie Frotje | 109 | 04-03-2004 21:24 | |
Seksualiteit |
Truuks om man sneller te laten klaarkomen? carla-tje | 19 | 24-04-2003 12:18 | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 |