![]() |
||
Citaat:
Heb sinds afgelopen zomer een hele lieve vriendin ![]() en heb dus ff geen behoefte aan wat anders .. ( en zo ff zal dat niet zijn hoop ik ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit by AngelLena] ![]()
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: ontopic: ik heb niets zoveel met 'klapjes'... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het woord alleen al... klapjes. Nee, sorry, niet echt, hoogstens eens een keer dat mijn vriend mij of ik hem ergens vast wil pakken en dat we dat van geilheid iets te onstuimig doen, dat komt wel op hetzelfde neer, maar dat is alleen maar leuk omdat het laat zien dat de ander zo geil is dat hij/zij geen controle over zijn/haar motoriek meer heeft.
Vooral op de borsten slaan, daar kan ik me echt niets bij voorstellen, of je nu hard slaat of niet, dat is dan óf pijnlijk óf lachwekkend... |
![]() |
||
Citaat:
by the way .. bij sm speel je dus rond de grens van ( beetje ) pijnlijk en lachwekkend ... en er wordt heel wat afgelachen hoor .. waarom niet ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow ja en .. uiteraard kun je op billen harder meppen dan op tietjes.. maar zachtjes tikken kan ook heel lekker zijn hoor .. gewoon zo dat 't net geen pijn doet .. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mmm weet ik eigenlijk niet, ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb.
nagels in mijn rug vind ik heerlijk. maar of ik haar zou kunnen slaan, misschien als ze het zou vragen en de relatie wat ouder is. mmm Eigenlijk lijkt het me best geil, maar niet op zo'n doggystyle cowboy manier. Gewoon pesterig als voorspel. elkaar opgeilen op een ondeugende manier. al helemaal niet dat ze van die rode plekken overhoud. zweepjes vind ik al helemaal niks, het moet met passie te maken hebben.
||
Citaat:
![]()
|
Ergens kick ik wel op een beetje pijn, op een piemel die eigenlijk een tikkie aan de te grote kant is. Maar echt hard slaan? Nee, dat doet pijn. Bijten, dat is weer wel lekker. En vastbinden en blinddoeken, en ik maar hulpeloos moeten afwachten, ow, rrr.!
Wat ik echt wreed vind: kietelen. Ik kan niet tegen kietelen. |
![]() |
|
ik houd niet van klappen, en ik ga het mijn vriend ook ZEKER niet aanmoedigen als hij van zichzelf erg pascifistisch is.
daarentegen vind ik het wel fijn als hij zijn nagels in me zet, of me krast. Dit is een naar bijverschijnsel van jarenlange automutilatie ana mijn kant, wat dus een vertrouwd en veilig pijngevoel oplevert.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2 Lethe | 500 | 17-01-2008 14:05 | |
Seksualiteit |
Seksuele spanking mark_h | 48 | 19-04-2006 11:33 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 |