Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() es= spelfout sorry.. Wat ik zelf dacht, misschien vraagt hij die dingen zoals ( mis jij het vrijgezel zijn ) omdat hij niks gewend is, hij heeft natuurlijk nog nooit een vriendin gehad, dus misschien weet hij soms niet hoe met vrouwen om te gaan? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Soms is een pruillip al voldoende als straf. Er 'sago' bijlopen helpt ook voortreffelijk. Lijfstraffen zijn eventueel ook toegestaan. Bij mij heeft het geholpen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel als je gewoon objectief kijkt dan zie je geen problemen ok haar vriend is wat direct maar ga er geen dingen achter zoeken neem het gewoon in zoals het gezegt wordt en neit anders en tsja als je dan toch zonodig moet gaan verzinnen wat ie eigelijk zou kunnen bedoelen tsja dan doe je het jezelf aan ontopic: dus mij tip is nogsteeds praat met hem en zoek niet overal iets achter + praten geeft ook duidelijkheid en duidelijkheid neemt dat klote gevoel weg suc(6)
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend vindt het heerlijk door de weeks alleen zijn, z'n eigen hobbies en dingen doen..tjah wat kan ik dr aan doen, hij vind het heerlijk om alleen te zijn. Tja ik weet nie is het dan zo vreemd dat ie de week voor zich zelf wel houde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
over dat sms hahaha ik ken t! ik moet ook altijd smsen en krijg 9 van de 10 keer niet eens wat terug...of hij heeft t druk of hij heeft geen zin terwijl hij notabene een bundel heeft van 50 smsjes per maand...vind ik weer zonde als hij nooit smst ![]() die jongen moet gewoon wennen, je bent zn eerste meisje toch? ik ook bij mn vriend...ze zijn t niet gewend..probeer je een beetje aan te passen want als je juist gaat claimen worden ze alleen maar benauwder en gaan ze geheit weg...onderdruk je gevoelens een beetje, stapje voor stapje lukt het..bij mij ook...het werkt echt! zoek afleiding!!! ga met vriendinnen wat leuks doen...het helpt! succes...
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij heeft idd gezegt dat hij last heeft van bindingsangst. Ik smste hem om tevragen of hij mee naar het strand wilde a.s zondag, hij kan niet hij heeft geen tijd, school, formule 1 kijken, en hij houdt niet van strand. Het rare is, dat hij pas geleden zat te zeuren we doen bijna nooit wat leuks meer in het weekend, nou vraag ik hem eens een keer mee, pff (mannen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar die bindingsangst gaat toch wel een keer over? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hij ging vandaag naar vrienden toe, die die al jaren niet heeft gezien hij had opeens behoetfe om hun te zien, terwijl hij dondersgoed wist, dat ik thuis was vandaag en alleen was en niks te doen had :-(
Het rare vindt ik, dat hij twee maanden geleden zei, dat ik alles voor hem was, en hij mij boven z'n vrienden verkoos,.. Daar is nu nog bar weinig aan te merken, aangezien hij steeds meer met vrienden uit wil, en minder tijd voor mij heeft, als ik het zeg zegt hij, tvalt toch wel mee ![]() hmm.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij dat echt vindt, neem dan geen genoegen met 'valt wel mee toch?' maar ga er dan op in en praat er eens echt goed over. Misschien is ie gewoon niet meer zo verliefd als in het begin en ziet ie nu ineens dat ie zn vrienden heeft verwaarloosd en die ook wel weer eens wil zien enzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ de TS: je bent een beetje te bezitterig. Dus de volgende keer dat hij ergens anders is en je wilt dat hij naar je toekomt, denk dan bij jezelf "Laat maar, hij moet ook af en toe wat anders doen" en zoek wat afleiding. Een cursus Nederlandse werkwoordenspelling lijkt me een goed plan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja euhm, nederlands is niet m'n sterkste vak. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje doet raar. hendroit | 19 | 08-10-2011 21:43 | |
Software & Hardware |
hyves doet raar (help) Verwijderd | 2 | 03-06-2010 11:43 | |
Liefde & Relatie |
hoe komt het weer goed tussen mij en mijn vriend? sweetshorty19 | 49 | 19-11-2005 08:35 | |
Liefde & Relatie |
vriend doet raar.. alpha | 18 | 02-11-2004 13:37 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend doet raar Verwijderd | 5 | 18-06-2002 08:42 |