Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 22:20
hendroit
hendroit is offline
Het gebeurde allemaal vorige week donderdag. Ik had met een meisje afgesproken die ik al 2 jaar leuk vind overigens, om bij haar een beetje televisie te gaan kijken. Binnen no-time kroop ze al tegen me aan en we begonnen elkaars hand te strelen... Toen ik naar huisging heb ik haar verteld dat ik haar al lang leuk vond en toen zei zij dat ze mij ook al wel lang leukvond. Toen hebben we gezoend en zei ze dat ze me de volgende dag weer zou spreken.
Dit heeft ze niet gedaan.
Ze heeft me op alles geblokkeerd: twitter hyves msn (ja dit weet ik 100% zeker, is gechecked) Ze reageerde ook niet meer op mijn smsjes (ik had op vrijdag 2 smsjes gestuurd en zaterdag eentje dus niet 20miljoen ofzo)
Ik snap niet wat haar probleem is en waarom ze geen contact meer wil, ik bedoel als ze me toch niet zo leuk vond kan je dat toch gewoon zeggen, desnoods op msn als je het niet face2face durft.
Wat moet ik hier nou mee? Mijn vrienden zeggen laat maar lekker gaan maar zo makkelijk is dat voor mij niet als je haar al 2 jaar leuk vind en ik zweer dat als ze om 3 uur snachts vroeg of ik naar hoe toe wilde komen dan zou ik het zo doen.

Alvast bedankt,
hendroit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2011, 22:59
EZBlade
EZBlade is offline
Zorg dat je haar tegenkomt en vraag waarom. Als ze je overal blockt is er niet echt een andere weg. Maar de boodschap lijkt me duidelijk, hoe pijnlijk ook
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 23:08
Thomas.
Thomas. is offline
Het lijkt erop dat ze niets meer van je wil, maar het kan ook dat ze niets meer van je mag hebben. Misschien heeft ze al een vriendje, of voelde ze zich schuldig. Of in het ergste geval was het een weddenschap. Ik vind het echt een rotmanier om het zo duidelijk te maken, maar kennelijk heeft ze wel een boodschap achtergelaten. Onbegrijpelijk, maar duidelijk, though.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 06:01
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
soory dat ik het zeg maar ze hoeft niks meer van je

wat thomas al zei:

Het lijkt erop dat ze niets meer van je wil, maar het kan ook dat ze niets meer van je mag hebben. Misschien heeft ze al een vriendje, of voelde ze zich schuldig. Of in het ergste geval was het een weddenschap. Ik vind het echt een rotmanier om het zo duidelijk te maken, maar kennelijk heeft ze wel een boodschap achtergelaten. Onbegrijpelijk, maar duidelijk, though.

Laatst gewijzigd op 05-10-2011 om 06:02. Reden: spel fouten en ik moest de tekst veranderen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 11:01
hendroit
hendroit is offline
Citaat:
Zorg dat je haar tegenkomt en vraag waarom. Als ze je overal blockt is er niet echt een andere weg. Maar de boodschap lijkt me duidelijk, hoe pijnlijk ook
Haha ik heb echt zin om haar op te zoeken eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 12:17
EZBlade
EZBlade is offline
Dan moet je ook niet vragen wat er aan de hand is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 14:23
Verwijderd
Er zijn meisjes die al het contact verbreken als je niet goed kan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 14:34
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Er zijn meisjes die al het contact verbreken als je niet goed kan zoenen.
Er zal vast een andere reden zijn, maar als dat de reden is, is het wel erg sneu...
Je hebt vast haar nummer wel toch? Bel haar is geheim, of met een andere telefoon, en vraag wat er nou is!
Oud 05-10-2011, 14:57
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Er zal vast een andere reden zijn, maar als dat de reden is, is het wel erg sneu...
Je hebt vast haar nummer wel toch? Bel haar is geheim, of met een andere telefoon, en vraag wat er nou is!
Geheim bellen is zo stalkerig.
Oud 05-10-2011, 15:03
Verwijderd
Ben ik nou de enige die vindt dat hij haar gewoon met rust moet laten, om twee reden, namelijk 1) ze is het niet waard, want zo'n actie is zwaar kut en 2) als je haar lastig gaat vallen kom je een beetje stalkerig over.

Beetje zelfrespect mag wel, hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 15:05
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ben ik nou de enige die vindt dat hij haar gewoon met rust moet laten, om twee reden, namelijk 1) ze is het niet waard, want zo'n actie is zwaar kut en 2) als je haar lastig gaat vallen kom je een beetje stalkerig over.

Beetje zelfrespect mag wel, hoor!
Ik ben het ook met je eens hoor.
Oud 05-10-2011, 15:17
bierkoning
bierkoning is offline
Opzich idd eens, maar dan heeft die jongen geen 100% zekerheid, als hij haar 1 keer belt en vraagt wat er nou is, dan kan hij het afsluiten....

Maar idd het komt wat stalkerig over
Oud 05-10-2011, 15:32
Verwijderd
Hoeveel meer zekerheid wil hij? Overal genegeerd, geblokkeerd en verwijderd worden is niet duidelijk genoeg?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 15:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Blijkbaar heeft ze geen interesse. Laat haar maar contact opnemen als ze van gedachten verandert.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 15:36
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoeveel meer zekerheid wil hij? Overal genegeerd, geblokkeerd en verwijderd worden is niet duidelijk genoeg?
Vind jij, en ik ook wel. Maar kan me er iets bij voorstellen dat hij denkt wtf wat heb ik fout gedaan. Of waarom geeft ze me eerst zoveel aandacht en negeert ze me nu volkomen...

Kans dat het nog wat wordt dat ben ik met je eens! dat zal niet veel zijn. Maar een reden waarom is misschien wel zo aardig
Oud 05-10-2011, 17:07
yasnie
yasnie is offline
Ga gewoon naar de huis je weet toch waar ze woont ? Misschien omdat ze in een geile bui was dat ze toevallig met je ging kussen maar verder niets wilde en jij wel dus dan dacht ze dan doe ik het zo want iedereen is wel in zo'n bui dat ik iemand plotseling wilt zoenen voor geen reden
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 21:59
hendroit
hendroit is offline
Nah ik kan nog steeds haar tweets lezen en ze is volgens mij een beetje depressief ofzo (ruzie met haar beste vriend enzo). Dus ik laat haar wel gewoon met rust als ik haar plotseling tegenkom ga ik wel met haar praten maar als dat niet zo is wacht ik wel tot ze weer tegen mij praat.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 22:04
EZBlade
EZBlade is offline
Dat verklaart niet waarom ze je geblockt heeft.
Hoewel, misschien weet die beste vriend het van jullie en kwam het daardoor wel uit dat hij de hele tijd al verliefd op haar was.
Dat zal niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor/meemaak
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 09:20
hendroit
hendroit is offline
Citaat:
Dat verklaart niet waarom ze je geblockt heeft.
Hoewel, misschien weet die beste vriend het van jullie en kwam het daardoor wel uit dat hij de hele tijd al verliefd op haar was.
Dat zal niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor/meemaak
Hij heeft al een vriendin :')
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:43
Mark1991
Mark1991 is offline
Weet je ZIJ zit waarschijnlijk met een probleem en JIJ heb gedaan wat je moest doen dus laat het lekker gaan en ze spreekt je vanzelf wel weer (:
Reageren

Regels voor berichten