Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Opzich idd eens, maar dan heeft die jongen geen 100% zekerheid, als hij haar 1 keer belt en vraagt wat er nou is, dan kan hij het afsluiten....
Maar idd het komt wat stalkerig over
||
Citaat:
Kans dat het nog wat wordt dat ben ik met je eens! dat zal niet veel zijn. Maar een reden waarom is misschien wel zo aardig
|
![]() |
Ga gewoon naar de huis je weet toch waar ze woont ? Misschien omdat ze in een geile bui was dat ze toevallig met je ging kussen maar verder niets wilde en jij wel dus dan dacht ze dan doe ik het zo
![]() |
![]() |
|
Nah ik kan nog steeds haar tweets lezen en ze is volgens mij een beetje depressief ofzo (ruzie met haar beste vriend enzo). Dus ik laat haar wel gewoon met rust als ik haar plotseling tegenkom ga ik wel met haar praten maar als dat niet zo is wacht ik wel tot ze weer tegen mij praat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje doet raar drozax | 22 | 26-07-2013 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De Blauwe Overall joes | 0 | 11-06-2007 10:18 | |
Seksualiteit |
Sex met pijn Dobomobo | 31 | 21-09-2005 17:33 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
hij doet raar tinuviel | 8 | 28-09-2002 19:15 |