Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar zou je het over willen hebben dan?
||
Citaat:
Sorry maar ik kan het niet echt goed uitleggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, dergelijke problemen zijn stiekem niet zo uniek als we zelf vaak denken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Aangezien iedereen wel een aparte mening heeft, heeft iedereen in feite zijn eigen stroming van zijn geloof. ![]()
||
Citaat:
als je echt niet met vrienden kunt praten over dingen die jij belangrijk vind, moet je eens je vriendengroep gaan verbreden. en die mensen van die jeugdclub van je, wonen die nou echt allemaal te ver weg? je kunt toch gewoon voorstellen weer eens bij elkaar te komen, of gewoon samen wat te doen? met de hele groep kan, maar ook met 1 iemand. als je in een kerk zit zijn er toch echt wel mensen die, als het goed is, ongeveer hetzelfde als jij denken. ik denk dat je gewoon eens op iemand af moet stappen, op een jongere die naast je zit of op een oudere bij jou uit de buurt. willen die vrienden helemaal niet over geloof praten? als het echte vrienden zijn hebben ze toch respect voor jou geloof en willen ze daar ook gerust over praten. als het jou meer om herkenning gaat, moet je mss eens wat rond kijken. als je gewoon standpunten en inzichten hebt die andere mensen totaal niet herkennen, wat heel goed mogelijk is, zal het denk ik wel moeilijker worden. maar dat hou je altijd, en dat herkennen meer mensen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
streng christelijk opgevoed ook nog en ik ( een heks nog wel) was de enige waarmee ze kon praten zonder dat ze achter d'r rug uitgelachen werd.. tja moeilijk.. ![]() niet iedereen accepteert het als je en andere overtuiging hebt maar probeer het gewoon eens met iemand waarvan je denkt dat hij of zij luisteren wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nl. van de hele vrienden-kliek die Joods is. Maakt opzich niet uit, want heb daarvoor (basis-school) op een Joodse school gezeten ![]() Genoeg Joden dus op school gezien, de klasgenoten van nu, zie ik meer als de normale mensen (die bij mij nu op school).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven? De uitverkiezing Mr.Mark | 45 | 27-12-2010 09:43 | |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Enquete - Acht korte vragen Lord Dolphin | 183 | 09-08-2007 17:05 | |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Psychologie |
Sommige mensen brengen zichzelf in een soort gevangenschap Eend | 38 | 02-05-2003 13:43 |