![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zou dus ook zeker een week op krukken lopen en die voet echt niet belasten. Kijk dan eens hoe het gaat, probeer er een beetje op te lopen. Als dat gewoon zonder pijn gaat, dan kun je de krukken best weer weg doen. |
![]() |
||
Citaat:
Mja, ik kan er nu wel op lopen zonder dat het echt veel pijn doet maar misschien is het morgen wel weer anders en ik weet eigenlijk ook niet of het kwaad kan dat ik er op loop (het lijkt me beter dat ik er niet op loop) maar het is zo moeilijk in te schatten hoe lang ik er dan mee moet lopen.
||
Citaat:
Mja, ik denk dat ik even afwacht hoe het morgen gaat en er dan om ga en dan voor een weekje ofzo. Ik moest eerst foto's laten maken voor ik terugging naar de dokter als ik er na een week (na zaterdag dus) nog last van had maar daar mocht ik ook mee wachten tot na de examens dus ik weet nog niet wat ik daar mee doe, misschien wacht ik wel tot ik thuis ben, dat is allemaal wat makkelijker.
||
Citaat:
![]() ![]() Als ik zondag nog het idee heb dat het niet met die zalf overgaat dan ga ik maandag bellen om foto's te maken, dan heb ik iig ook die week afgewacht en ben ik ook niet super laat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je handen kunnen misschien wat last krijgen van de handvaten, er zijn mensen die washandjes om de handvaten binden; dan is het zachter. Maar ik vond dat nooit fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het nog altijd wel moeilijk maar het lukt al wat beter. Ik heb alleen moeite om af te remmen, als ik een recht stuk loop heb ik zoveel vaart dat ik niet kan stoppen, hoe voorkom ik dat? Dat recht neerzetten vind ik nog wel lastig, krijg dan last van mijn polsen. Met mijn handen gaat het nog wel, heb washandjes geprobeerd omdat het anders zo plakt met dit weer maar dat vind ik maar eng, dat glijdt want het zit niet echt goed vast. Heb nu wel zo'n heel moe gevoel in mijn armen maar dat zal wel wennen. Ik ga vanavond nog maar een beetje oefenen op de gang denk ik, ik moet morgen met mijn rugzak met de trein mee dus dan moet het wel wat soepeler gaan dan nu. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gebroken been, maar wat daarna? QueenOfTheBongo | 8 | 12-05-2011 15:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Middenvoetsbeentje gebroken? manonn01 | 5 | 21-04-2010 17:53 | |
Vrije tijd |
Blessureleed Femic | 12 | 12-02-2009 17:55 | |
Lifestyle |
K-Swiss shoes Arjanjahhh | 61 | 18-03-2006 09:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Teen gebroken? Anno 1986 | 20 | 02-07-2004 13:03 | |
Vrije tijd |
Poll:Welke voetballer gaat het Maken op het Wk Krugdinho | 16 | 22-04-2002 21:13 |