Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 10:53
manonn01
manonn01 is offline
Ik ben vanochtend van de trap gevallen en nu heb ik al heel de dag pijn aan mijn voet.
Het zit zegmaar net onder mijn tenen.
Zou ik mn middenvoetsbeentje gebroken kunnen hebben?
Ik kan er opzich wel op staan (niet belasten), lopen gaat heel moeilijk en bewegen is ook zeer pijnlijk.

Ik wil wel naar de dokter gaan, maar misschien is er hier iemand die mij alvast kan informeren (die ook zoiets gehad heeft)

Dankjewel (:
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 12:21
Verwijderd
Dat zou kunnen, vooral omdat je het niet kunt belasten. Maar het kan ook gewoon gekneusd zijn. Dat kunnen we over internet moeilijk vaststellen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 14:42
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Sarah, ik heb iets soortgelijk, maar ik heb het al maaaaanden...
heb het de eerste keer echt opgemerkt, goh, zo'n half jaar geleden? ik kon m'n voet ineens niet meer goed plooien. heb het gemerkt op de ninpo, bij het groeten:

je moet dan zeg maar op je knieën gaan zitten, maar eerst moet je je tenen gekruld houden, zoals op het plaatje dus, en dat kon ik ineens niet meer, dat deed gewoon gigantisch veel pijn ik kan het nu nog steeds niet, en het gaat dan vooral over m'n dikke teen, de rest kan ik wel achterom plooien zoals het hoort.
ik merk ook dat als ik wandel dat ik mijn gewicht verdeel over de linkerkant van m'n voet, en dat ik m'n teen zo min mogelijk plooi, begrijp je wat ik wil zeggen? dat is natuurlijk niet goed voor de rest van m'n voet, en ik begin dat nu ook te merken...

ik kàn m'n teen overigens wel omhoog heffen, maar het doet wel pijn...
toen ik er mijn huisarts over aansprak toen ik met een ontsteking op m'n schouder zat enkele weken geleden, vroeg hij eerst al of er toevallig reuma in de familie zat, maar dat is niet het geval. hij zei dan dat het met de ontstekingsremmers die ik zou nemen voor m'n schouder ook kon beteren, maar dat heb ik eigenlijk niet echt gemerkt...
ik ga één van de dagen wel een afspraak maken hoor, maar ik loop er nu al zo lang mee rond, dat beetje langer of niet zal het verschil niet maken.

zou ik vragen om een foto te laten nemen van m'n voet?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 17:04
manonn01
manonn01 is offline
Ooh, dat van ninpo is wel k*t
Ik zou wel een foto maken als ik jou was, ook al loop je er zo lang mee rond.
Dan weet je zeker of er nou wel of niets is.

En wat mijn voet betreft, ik probeer zo snel mogelijk naar de dokter te gaan.
Maar als je al die verhalen op internet leest, ga je je al snel een beetje zorgen maken hea xD
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 08:58
Verwijderd
Ga maar gewoon meteen, als je vermoedt dat iets misschien gebroken is kan je huisarts je echt wel even tussendoor zien.

En @blauw engeltje, mijn eerste ingeving was ook een irritatie-ontsteking van een pees in je voet, maar als het dat niet is (dan zouden de ontstekingsremmers wel hebben geholpen) weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 17:53
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
En @blauw engeltje, mijn eerste ingeving was ook een irritatie-ontsteking van een pees in je voet, maar als het dat niet is (dan zouden de ontstekingsremmers wel hebben geholpen) weet ik het ook niet.
misschien dat het wel even wat minder was, ik weet het niet zeker, sommige dagen heb ik er namelijk meer last van dan andere en heb maar een dag of vijf die ontstekingsremmers genomen omdat ik last kreeg van m'n maag...
heb ondertussen ook gemerkt dat als ik op blote voeten loop het best pijn doet, en als ik mijn zwarte schoenen aanheb, met een klein hakje, dat het best goed gaat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten