Sarah, ik heb iets soortgelijk, maar ik heb het al maaaaanden...
heb het de eerste keer echt opgemerkt, goh, zo'n half jaar geleden? ik kon m'n voet ineens niet meer goed plooien. heb het gemerkt op de ninpo, bij het groeten:

je moet dan zeg maar op je knieën gaan zitten, maar eerst moet je je tenen gekruld houden, zoals op het plaatje dus, en dat kon ik ineens niet meer, dat deed gewoon gigantisch veel pijn

ik kan het nu nog steeds niet, en het gaat dan vooral over m'n dikke teen, de rest kan ik wel achterom plooien zoals het hoort.
ik merk ook dat als ik wandel dat ik mijn gewicht verdeel over de linkerkant van m'n voet, en dat ik m'n teen zo min mogelijk plooi, begrijp je wat ik wil zeggen? dat is natuurlijk niet goed voor de rest van m'n voet, en ik begin dat nu ook te merken...
ik kàn m'n teen overigens wel omhoog heffen, maar het doet wel pijn...
toen ik er mijn huisarts over aansprak toen ik met een ontsteking op m'n schouder zat enkele weken geleden, vroeg hij eerst al of er toevallig reuma in de familie zat, maar dat is niet het geval. hij zei dan dat het met de ontstekingsremmers die ik zou nemen voor m'n schouder ook kon beteren, maar dat heb ik eigenlijk niet echt gemerkt...
ik ga één van de dagen wel een afspraak maken hoor, maar ik loop er nu al zo lang mee rond, dat beetje langer of niet zal het verschil niet maken.
zou ik vragen om een foto te laten nemen van m'n voet?