| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar thx voor de tip
|
|
||
|
Citaat:
Of wachten op Another Code, 24 juni komtie.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar is dus een veiling, je kan bieden op dat hoofd (shrunken head) en zorg dat je hem krijgt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() weet je misschien ook hoe je dingen uit die catalogus kan kopen? en hoe je er voor kan zorgen dat je huis niet steeds leeggeroofd wordt? :\ me bank of fornuis of wc wordt steeds gejat
|
|
||
|
Citaat:
En dat spel dat je rechtszaken ofzo moet uitzoeken lijkt me ook gaaf ![]() Pac-Pix is trouwens ook erg leuk
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) je moet zoeken naar een soort meterkast, daar kan je die dingen aanpassen. Ze kosten wel geld, natuurlijk.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat rechtbank spel lijkt me ook wel wat, ben benieuwd ernaar. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en hoe kan je je huis uit gaan? ik bedoel verhuizen..moet je dan gewoon een ander huis gaan huren en zegt hij dan automatisch dat andere huis op ofzo? ![]() Yay, ik ben nu bij mission 3 feest
|
|
||
|
Citaat:
Like dat heb ik in 2 dagen uitgespeeld dan.. Misschien wel 1 als ik het een heel erg leuk spel vind beetje zonde van mn geld dan
|
|
||
|
Citaat:
ik wel!
|
|
|
Verwijderd
|
Hmm, eerste review is gematigd positief. Nog maar wat meer afwachten dus.
*edit* hij schijnt dus inderdaad echt zo kort te zijn. http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3138840&did=1 Nog een review en op tweakers.net zijn ze er ook niet echt heel positief over. Helaas, ik sla het maar over. Ga binnenkort wel kirby importeren. Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 12:30. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|