Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben niet tegen en vind het ook niet goedkoop. Als je het maar leuk hebt en ander niet kwetst of jezelf laat kwetsen. Ben 1 keer met een (toen nog) vriend van me naar bed gegaan. Gaven wel om elkaar, was leuke ervaring en wisten allebei bijna zeker dat t maar voor 1 keer zou zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je iemand echt geweldig lekker vindt en hij/zij wil ook sex met jou, waarom dan niet? Alleen zit ik met het probleem dat ik vaak meteen verliefd ben... |
![]() |
||
Citaat:
En er zullen heus wel een paar zijn geweest die wat meer one night's hebben gehad.. Bahbah doe nie zo dom.. Denk na, en denk vooral nie da je stoer bent enzo ![]()
|
ik heb het ook weleens gedaan maar dan alleen zoenen en een beetje klef doen enzo. Maar we wisten beiden dat het voor een avond was, dan vind ik het wel oke. Maar iemand misbruiken vind ik wel ernstig. Ik denk dat als je iemand wel aantrekkelijk vind maar niet echt serieus wil worden en daar ook duidelijk in bent dat het best kan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Ok. 2) Niet echt ?!! Of moet er staan: 'echt niet'? 3) Een bewuste (nuchtere) keus ?!! 4) Wel ja! Dus je kunt rustig iemand vermoorden, of een gebouw in brand steken, als je het maar niet dagelijks doet ? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 2) ja, echt niet 3) ja, waarmee ik wil zeggen dat als je het zonodig wil, doe het dan wel nuchter, dan gebeurt het al stukken minder denk ik
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zou de schuld nu liggen bij de rest van de mensen, of bij abt? ![]() [En of dit topic nou gesloten worden of niet, is niks zieligs aan. Dit is internet; een grote playground. Alles wat op dit forum gebeurd, echt waar, het boeit geen ene banaan] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tot gisteravond had ik geen mening over de abt, hoewel ik uiteraard wel weet dat hij nog wel eens controversieel bezig is. Maar dit soort posts is zo makkelijk. Pff.
|
ik heb al een paar keer een one-night stand gehad. (veel mensen zeggen daardoor soms hoer tegen me, terwijl dat er totaal niks mee te maken heeft!)
op die avonden dat ik een one-night stand heb gehad, was het gewoon zo, dat ik me die avond gewoon héél erg goed met één persoon amuseerde en nou ja, dan gebeurt er wel eens iets é... ikzelf vind het niet zo erg, zolang je alletwee het om dezelfde reden doet. ik vind het bijvoorbeeld wel erg als je kust en zo met iemand voor één avond, terwijl die jou eigenlijk doodgraag ziet en meer wil. daar moet je dus wel voor opletten vind ik dan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Not done.
Echt niet... Als je iemand aantrekkelijk vind dan kijk je of je d'r leuk vind, en zoja, dan probeer je een relatie op te bouwen. Lukt dat niet, jammer, dan wacht je maar op de volgende.. En als je écht zo zwak bent dat je je sexuele impulsen niet kunt inhouden dan bel je maar een hoer/gigolo ofzo.
|
Verwijderd
|
Alleen zoenen? Definately done. Heb van de euh... veel... er maar 3 in een (soort van) relatie, en 2 waar ik gewoon heel vaak voor een avondje mee zoende... de rest was voor een avondje. Tis pas het laatste jaar dat ik het echt niet wat meer vind... De laatste twee keer die met zomaar iemand (een onbekende en een goeie bekende) waren, waren niet echt een succes. Bij de onbekende vond ik het meteen al niet zo lekker voelen, bij de ander de volgende ochtend (maar toen had ik ook een beetje teveel gezopen. Wat ik nu dus ook maar niet doe). Ik heb er gewoon geen zin meer in.
D'r is er nu een waar ik wel voor een avondje mee wil zoenen, maar met hem is het gewoon supervaag... we hebben nooit echt iets gehad, maar hij is verliefd geweest op mij, vind me waarschijnlijk nog wel leuk, en ik vind hem heel leuk... door veel gezeik is het nooit iets geworden en wordt het misschien ook nooit wat, maar voor een avondje met hem zoenen kan altijd... Dat is eigenlijk de enige situatie waarin ik dat nu nog zou willen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Briljante tekst naive | 45 | 28-11-2007 01:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
De Kantine |
[GouweOuwe] Wat zit er onder je Ctrl+V?? ~Hadiya~ | 14 | 10-10-2004 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Fan-fic Visions of Escaflowne: Shadow. super_kuikentje | 2 | 07-11-2003 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 |