Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm dit is heel erg bekend.
Maar niet op die manier. Mijn vriend heeft het op een gegeven moment uitgemaakt omdat ie tijd nodig had, en nu is het weer goed, na 3 weken.. 3 weken is een lange tijd, ik heb HEEL even gedacht dat het niet meer goed zou komen, maar eigenlijk wist ik zeker van wel, omdat ie nog van me hield en me heel erg miste.. Hij heeft gezegd dat ie tijd nodig heeft, geef hem die dan ook. Bedenk even goed dat het alleen maar averechts kan werken als je er toch heengaat. Ik wilde dat ook doen, meteen het eerste weekend naar hem toegaan, maar hij heeft gezegd datie het niet wilde, dus heb ik het niet gedaan. Vraag aan je vriend of ie je weer wil zien en als hij nee zegt, moet je dat accepteren. Het is heel moeilijk, maar laat een paar daagjes niets van je horen.. In ieder geval niet dat jij het initiatief neemt. Als je hem op msn ziet wel met hem praten, maar geen moeilijke gesprekken gaan beginnen. Hij wil rust en moeilijk gedoe kan hij daar niet bij gebruiken.. Ga hem ook niet bellen en zeker geen smsjes sturen.. Mijn vriend wilde dat ook niet hebben.. Hij wil niet meer van je horen dat je van hem houdt, hij wil z'n gedachten leeg krijgen.. Zoals je zelf al zegt denk je dat het wel goed gaat komen. En ik weet hoe het is om met zo'n gevoel te zitten. Hou het gevoel vast! Blijf hopen en geef niet op, MAAR, je krijgt er heel veel onzekerheid en pijn door. Daar waarschuw ik je vast voor. Om het even grofweg te zeggen: De keuze ligt bij je vriend, zolang jij niet opgeeft. Je hebt de keuze om nu weg te lopen en het niet meer goed te laten komen. Maar maak jij de keuze dat je met hem verder wil (zoals ik ook heb gedaan) dan moet je wachten tot hij er klaar voor is, en kan hij (zolang jij niet opgeeft) alle tijd nemen die hij wil. Hoe pijnlijk en moeilijk dit ook voor jou is. Maar ik kan je wel zeggen: Als je lang hebt moeten wachten (in mijn geval: drie weken) en je ziet hem weer, dan kan het niet meer stuk! Echt niet.. Ik weet niet wat je gaat doen, maar dring je niet op, maak er geen moeilijke gesprekken van, heb geduld en blijf hopen! En ga niet verwachten dat het volgende week al goed is want dan kun je gigantisch op je bek gaan. En nog iets: praat erover met mensen, dat helpt heel veel! Zoek mensen die je steun kunnen geven en je op kunnen beuren (ook al moet je op zo'n moment dat positieve gelul helemaaal niet hebben). Anders kun je me toevoegen op msn, want ik heb dus ook dat wachten meegemaakt, wachten op iemand die 'tijd nodig heeft'. Heel veel sterkte en succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mijn hoofd mi-au | 2 | 21-06-2004 06:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
ik ben een lul he?? GRRR | 53 | 17-09-2002 19:25 | |
Psychologie |
Ik zou graag wat goedkeuring willen. !KiTTiE! | 12 | 07-01-2002 14:52 | |
ARTistiek |
Verhaal: Jackie icon | 3 | 23-08-2001 10:56 |