![]() |
|
Van deze site
Durex Topsafe Durex Topsafe condooms (12 stuks in een doosje) bieden extra bescherming tegen zwangerschap en sexueel overdraagbare aandoeningen. Durex Topsafe is een glad, roze condoom, voorzien van een reservoir en een zaaddodend en virus-inactiverend (in-vitro)glijmiddel met Nonoxynol-9. Nonoxynol-9 helpt HIV, het AIDS-virus, te inactiveren. Durex Elite Durex Elite (12 stuks in een doosje) zitten extra plezierig door hun anatomische vorm. Deze glad, roze condooms zijn voorzien van een reservoir en zaadodend glijmiddel . Het glijmidddel met Nonoxynol-9 helpt zwangerschap en sexueel overdraagbare aandoeningen (SOA). Nonoxynol-9 helpt HIV, het AIDS-virus, te inactiveren Ik heb de Elite-condooms, en daar staat op niet-zaaddodend dus volgens mij is het echt allemaal verschillend en moet je op het doosje kijken voor je het koopt... Lijkt me wel handig dat er condooms zijn die het aids-virus helpen inactiveren... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn zus werkt bij de Etos, dan wel alleen op zaterdag, is twintig studeert gewoon en als ze iemand iets aanbeveelt of een vraag beantwoordt weet ze heus wel waar ze het over heeft. Voor de rest stond het er volgens mij wel op toen ik ze kocht (vrij lang geleden) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
XL condooms justaboy | 33 | 04-10-2004 19:39 | |
Seksualiteit |
Seks-Condoom--> au Verwijderd | 20 | 07-08-2004 06:01 | |
Seksualiteit |
beste condooms Fog | 25 | 18-08-2003 18:53 | |
Seksualiteit |
Welke condooms (merk en model) gebruiken jullie? liefkindje | 34 | 26-06-2003 16:00 | |
Seksualiteit |
Welke condooms??? AllieG | 43 | 12-11-2002 13:17 | |
Seksualiteit |
ontmaagden en zwanger lovelygirltje | 17 | 14-07-2002 19:00 |