Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je stelling slaat nergens op. Kan ik ook zeggen als iedereen geloofde was de wereld een betere wereld!! De andere bedankt! Mijn ouders zijn niet echt een probleem. Maar ze waarschuwen me gewoon. Het is niet zo dat ze hem niet accepteren ofzo. Maar ze zien het gewoon liever anders! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind jij het erg als je je kinderen niet zou kunnen laten dopen? (Er zijn btw toch ook mensen die zich laten dopen terwijl hun ouders allebei niet gelovig zijn...? Of kan dat wel als je volwassen bent maar eerder niet dan oid?) Maar als jij dergelijke dingen als probleem ziet en hij wil bv. geen belijdenis doen, niet dagelijks bidden en (wekelijks?) naar de kerk...dan lijkt het me eigenlijk al wel duidelijk... |
![]() |
||
Citaat:
Duidelijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bedankt voor alle reacties. Ik zie het al wel wat positiever eigenlijk. Maar uiteindelijk zul je gewoon moeten afwachten hoe het loopt. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toppunt van zieligheid om niet eens een debat aan te gaan en weer het 'respect' te gaan moddergooien. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit jaar zijn zij 39 jaar getrouwd... Vampire_esje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stelletje stompzinnige biggen, overal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geloof ook en het is niet altijd even makkelijk maar ik kan de pain in the ass verdragen doordat ik geloof. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar of het goed kan gaan is voornamelijk afhankelijk van de twee personen waar het hoofdzakelijk om draait. Wat vinden zij belangrijk? Wat willen zij wel of juist niet opgeven/veranderen voor hun relatie? Enz. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Liefde & Relatie |
Geloof Verwijderd | 19 | 04-10-2005 10:42 | |
Liefde & Relatie |
moeten uitmake?vanwege geloof? kaasklontje | 57 | 05-08-2005 22:27 | |
Seksualiteit |
Relatie zonder seks Aristidis | 104 | 13-07-2005 23:45 | |
Liefde & Relatie |
Liefde & de Bijbel MissyE | 126 | 01-01-2005 20:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |