Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel irri dat je steeds overal heen wordt geslingerd! Ik heb zelf gelukkig wel goeie hulp. Kben nooit overal naar toe geslingerd zeg maar... Maarjah..vecht door huh meis! *knuffiej* Sterkte eey! Eendje
|
Hey BadAngel!
Je zegt dat je mutileert omdat je jezelf haat. Nu is de vraag, waarom haat je jezelf? Denk je dat jij minder waard bent dan andere mensen? Dat is niet zo hoor. Jij zelf bent het meeste waard, en je moet het meeste om jezelf geven en het beste voor jezelf doen. Alleen als je van jezelf houdt kun je écht van anderen houden. Ik kan trouwens wel begrijpen dat je ouders niet 100% achter je relatie staan. Waarschijnlijk zijn ze bezorgd om je en denken ze dat je vriend een slechte invloed op je zal uitoefenen. Alhoewel ik persoonlijk juist het tegenovergestelde denk, omdat hij aan het afkicken is, en dus het goede voorbeeld geeft mbt het aannemen van hulp. Ook zeg je dat je niet wilt dat ze je nog eens in een instelling stoppen, dat snap ik. Maar het is voor je eigen bestwel. Enne, je gaat vrijwillig een instelling in, er is niemand die je daartoe kan dwingen, behalve via de rechter dan ofcourse. Je moet je ouders ook vertellen dat je weer met snijden bent begonnen, hoe pijnlijk dat ook is, voor hen en voor jou. Als je om jezelf geeft, geef je je nu meteen vrijwillig op bij een instelling, en zeg je tegen jezelf dat je om jezelf geeft. Er zijn vast en zeker ook zat goede, leuke momenten in je leven (geweest), denk daaraan als je je depressief voelt, en denk eraan dat alleen als jij jezelf inzet, je met de hulp van anderen (een instelling bijvoorbeeld) zulke momenten opnieuw beleeft, en een fantastisch leven weer oppikt. About je ex, ik vrees dat hij je ontzettend beinvloedt met zijn stomme berichten. Geef hem het adres van een instelling voor suicidale mensen (als hij serieus is in z'n berichten), en negeer hem verder. Luck!
||
![]() |
Citaat:
Langs 1 kant kan ik mijn ouders begrijpen wat mijn relatie betreft, maar ik vind gewoon dat ze moeten aanvaarden dat ik hem wel een kans wil geven,als hij die kans verknoeid en opnieuw met drugs begint is het gedaan en dat weten zowel hij als mijn ouders. Het is inderdaad zo dat mijn ex mij beïnvloedt door die berichten,want ik krijg er een schuldgevoel door waardoor mijn zelfhaat altijd maar groter en machtiger wordt. Ik heb geen adres van een instelling voor suicidale mensen,als jij of iemand anders er mij 1 doorgeeft wil ik het hem wel geven. Kus, BadAngel |
![]() |
|
Hey BadAngel!
Hiero is een site met wat Riaggadresjes. http://www.angelfire.com/me4/Steunpu...ing/riagg.html Bij het Riagg kun je hulp vragen en dan sturen ze je door naar zo'n instituut, maar ik neem aan dat je dat allang weet. Ik was op zoek naar een ander adres, dat zet ik er zo snel mogelijk bij. Dat is het adres van een instelling waarnaar je doorverwezen kunt worden bij het Riagg.
|
![]() |
Dankjewel meid
Hier zal hij wel wat mee kunnen doen (of hij het gaat willen is een andere zaak,maar meer kan ik niet doen voor hem) Ik heb nog een klein vraagje: Mijn ouders willen niet geloven dat automutilatie verslavend is,iemand een idee hoe ik hen er toch van kan overtuigen? Want zij zijn er dus van overtuigd dat ik er zomaar mee kan stoppen en dat gaat niet en als ze dan mijn nieuwe snij- en kraswonden zien,ga ik weer een hoop ruzie hebben enzo. Volgende week moet ik naar de psych,zou het helpen als ik hen in haar bijzijn op de hoogte breng van wat ik weer de laatste dagen heb gedaan?Een psych weet toch ook dat automutilatie verslavend is,dus als zij het zegt geloven ze het misschien wel. Maar goed,als jullie dus nog ideetjes hebben,zeg maar. Kus, BadAngel |
![]() |
|
Als je dat "opnieuw beginnen" nou eens als een foutje, een uitschieter ziet?
Dan heb je in elk geval geen excuus om weer verder te gaan, want je was gestopt en het was gewoon eenmalig. Door het "opnieuw beginnen" te noemen, hou je het zelf in stand..
||
![]() |
Citaat:
Het was dus ook niet eenmalig, ik doe het dagelijks. Kus van mij |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en als je dat nou eens niet meer zou doen?
|
![]() |
Snijden in jezelf is echt het domste wat je kunt doen... Een vriendin van mij heeft dit tot in het extreme gedaan, haar hele onderarm zit onder dikke sneden van 0,5cm breed.
Ze kan nu niet normaal meer een T-Shirt/Shirtje met korte mouwen aan of ze moet een of ander raar kousje erom doen. Je krijgt er echt spijt van! Heeft zij ook.. En als je dan snijd, snij dan iets leuks... Naam van je vriend/vriendin ofzo.. Heb je altijd een aandenken aan een waarschijnlijk leuke tijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat hier trouwens om een paard ![]() ![]() knufz Eendjuh
||
Verwijderd
|
Citaat:
lees ff de announcements, hier, op psygologie, voor je iets post! http://www.forum.scholieren.com/anno...?s=&forumid=51 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nou ja, ik haat mezelf ook, en elke keer wil k mezelf weer snijde, maar de pijn houd me meestal tegen.
Toen ut nt afgelope was met dat gesnij van mij, ging ik naar me broer's kamer, en zag dat hij zich zelf aant snijde was, daardoor begon ik ook weer. En af en toe willik ut weer, maar denk dan aan me family, friends, en mijn eige vriend sebas, en dan stop ik ermee, omdat ik hun geen pijn wil doen. Ook willik gewoon heel vaak dood..... En soms denk ik daar aan, en denk dan: hoezo ist leven eigenlijk> ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Levensverhaaltjuh Somebody Special | 37 | 31-05-2005 00:04 | |
Psychologie |