Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2005, 09:09
11568
11568 is offline
Ik heb sinds een een maand, hooguit anderhalf, last van mijn onderrug. Alleen aan de rechterkant, heel erg laag. De pijn loopt door naar mijn knieholtes, en naar mijn kuit soms. Ik heb er vooral 's nachts last van, als ik veel heb bewogen op een dag maar soms ook zomaar als ik helemaal niets heb gedaan. Ik heb gisteren de dokter gebeld en die heeft me een doorverwijzing naar een manueel therapeut gefaxt zonder dat ik langs hoefde te komen. Heb een afspraak gemaakt voor volgende week maandag. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik zat al een beetje op internet te kijken en het lijkt qua symptomen op een hernia maar dat geloof ik niet, dan zat ik hier waarschijnlijk niet achter mijn computer.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:13
Estar
Estar is offline
Ik heb ook zoiets gehad bij mij was het ischias, dat is een zenuwafknelling ofzo, dat in je onderrug zit en naar je benen doorstraald, dat is in zijn algemeenheid neit ernstig alleen heel vervelend en pijnlijk, en inderdaad ik werd ook doorverwezen naar de therapeut.
Dus ik vermoed dat je hetzelfde hebt als ik toen had.

Bij mij heeft het alleen een half jaar of iets langer geduurt voor het over was.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:55
11568
11568 is offline
Ja, dat heb ik ook gehad ooit. Maar dit voelt heel anders [minder pijnlijk moet ik zeggen].
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:04
$un$hine
$un$hine is offline
Ik had ook zoiets. Bij mij was het een verrekking bij de aanhechting van m'n lange rugspieren, of in ieder geval was t iets in die richting. En dat deed soms ook zeer als ik helemaal niets had gedaan. Maarja, ik kan nu wel roepen van 'misschien is dit het wel', maar het kan zo veel zijn

Regels voor berichten