![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Er staan zon grote verschillen op qua genezing en wat wel en niet te doen daar ging het mij om ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben zelf donker, heb een licht getinte huid, zwart haart etc. Ik dacht, met verbranden zal het wel meevallen. Nou niet dus... Net als jij, was mijn huid de volgende dag als belletjesplastic. Letterlijk dus. Allemaal blaartjes, gevuld met vocht. Ook een 2e graads verbranding. Als ik erover wreef, knetterde het echt. Zelfs als ik stil zat op een stoel, deed alles pijn, ik hoefde niet eens te bewegen. ![]() Het is nu 29 juni, 11 dagen later, nu pas ben ik volledig van de pijn af. Dat verhaal van die littekens gaat niet op, tot nu toe ben ik alleen maar extreem verveld, verder is alles keurig genezen. Het kan dus wel een tijdje duren voor alles weer ok is, maar maak je er niet te druk over. Gewoon afwachten dus en als je gaat douchen of badderen, alleen lauw water gebruiken, je voelt vanzelf wel of het te heet is. Verder: zorg ervoor dat de verbrande huid niet weer in de zon komt, dan duurt het alleen maar langer voor het genezen is en het is pijnlijk. Koel de verbrande plekken met een natte doek oid. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nog blaren nog een heel erg rode huid en voelt erg gloeierig aan.. en heel veel pijn.. beterschap ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank Kwekky | 22 | 21-08-2005 21:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandwond danielle84 | 9 | 10-08-2004 22:49 | |
De Kantine |
Wat is het ergste dat jij ooit lichamelijk gehad hebt? Thomas | 212 | 17-01-2004 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
verbrand! poesiefox | 35 | 18-07-2003 10:11 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
De Kantine |
De snackbar ~(TrueSickness)~ | 39 | 27-04-2002 17:54 |