Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 21:13
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Vandaag 19 juli is mijn oma overleden rond half 6. De dag ervoor waren wij er naar toe gegaan en toen was het al bijna zover dat ze dood ging, toch heeft ze dat nog een nacht volgehouden. Maar goed, weet iemand van jullie mischien een manier om nog contact te leggen met mijn oma? Dan bedoel ik niet dat ik er hele gesprekken mee ga voeren maar bijvoorbeeld nog een keer afscheid neem. Maar dat wil ik dan graag doen uit meditatie, geen helderziende erbij halen of rituelen doen, gewoon gedag zeggen uit meditatie stand of zo. Het zou leuk zijn als ik nog een keer afscheid kan nemen. Alvast bedankt.

P.S. Natuurlijk neem ik ook afscheid als we bij het graf zijn.
Oud 19-07-2002, 22:25
Darvan
Darvan is offline
sowwy for u kifighter
Oud 19-07-2002, 22:41
Just Johan
Just Johan is offline
ik zou zeggen: probeer het gewoon eerst allemaal te verwerken zonder paranormale dingen; straks loopt dat wellicht uit op een mislukking en dan heb je achteraf geen goede kans gehad om afscheid te nemen omdat je teveel gefocussed was op wat je nog van plan was. sterkte.
Oud 19-07-2002, 23:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
ik zou zeggen: probeer het gewoon eerst allemaal te verwerken zonder paranormale dingen; straks loopt dat wellicht uit op een mislukking en dan heb je achteraf geen goede kans gehad om afscheid te nemen omdat je teveel gefocussed was op wat je nog van plan was. sterkte.
Nee toen ze nog maar net 5 min. dood was heb ik al afscheid kunnen nemen, ook nog toen ze in coma was. Maar het komt niet zo nou dat het kan, het was leuk om te proberen.
Oud 21-07-2002, 15:13
lady of the dark
lady of the dark is offline
ik denk dat je haar maar beter met rust kunt laten nu.
Oud 22-07-2002, 00:16
gna
gna is offline
ze zeggen toch dat als je dood bent je je begrafenis nog meemaakt? vraag of je een klein toespraakje mag houden waarin je afscheid neemt van je oma... is alleen wel eenzijdig contact dan...
Oud 22-07-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
gna schreef:
ze zeggen toch dat als je dood bent je je begrafenis nog meemaakt?
Ze zeggen zoveel

Als je dood bent, ben je dood. Dan heb je mijns inziens 2 mogelijkheden:

1)
Je maakt die begravenis niet meer mee.

2)
Je blijft hier als geest ronddwalen en kunt zien hoe de anderen hun leven verder leiden zonder jou.

Mogelijkheid nummer 1 lijkt me reeeler.
Oud 22-07-2002, 13:09
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
gna schreef:
ze zeggen toch dat als je dood bent je je begrafenis nog meemaakt?
waar haal je dat nou vandaan? en hoe komt die bron dan aan die gegevens?
Oud 22-07-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ze zeggen zoveel

Als je dood bent, ben je dood. Dan heb je mijns inziens 2 mogelijkheden:

1)
Je maakt die begravenis niet meer mee.

2)
Je blijft hier als geest ronddwalen en kunt zien hoe de anderen hun leven verder leiden zonder jou.

Mogelijkheid nummer 1 lijkt me reeeler.
Dood is dood ja, voor het lichaam. De ziel blijft leven....ik heb zelf contact met entiteiten en ik zie ze (niet als lichaam, maar als energy...). Ik denk dat eerst 2 komt totdat je klaar bent voor reincarnatie. (mijn mening dan).
Oud 22-07-2002, 20:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
gna schreef:
ze zeggen toch dat als je dood bent je je begrafenis nog meemaakt? vraag of je een klein toespraakje mag houden waarin je afscheid neemt van je oma... is alleen wel eenzijdig contact dan...
Das kut als je gecrimeerd wordt, dan voel je nog wat!!!!
Oud 22-07-2002, 20:55
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Das kut als je gecrimeerd wordt, dan voel je nog wat!!!!
HeHe en onder de aarde is het zeker lekker?

Maargoed. probeer eens om gewoon te gaan mediteren en stel je in op je oma. zeg dan wat je wil zeggen. ik geloof dat ze je dan kan horen. als je helderhorend bent hoor je misschien ook wel antwoord. Maar het gaat erom dat het gewoon goed voelt als je zegt wat je wil zeggen. probeer om je niet krampachtig te focussen maar hou het gewoon rustig en vredig.

veel sterkte

Mysticus
Oud 22-07-2002, 21:52
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Mysticus schreef:

HeHe en onder de aarde is het zeker lekker?

Maargoed. probeer eens om gewoon te gaan mediteren en stel je in op je oma. zeg dan wat je wil zeggen. ik geloof dat ze je dan kan horen. als je helderhorend bent hoor je misschien ook wel antwoord. Maar het gaat erom dat het gewoon goed voelt als je zegt wat je wil zeggen. probeer om je niet krampachtig te focussen maar hou het gewoon rustig en vredig.

veel sterkte

Mysticus
Hee bedankt! Aan jou heb ik wat! Alleen ik ben (nog) niet helderhorend, maar dat maakt niet uit. Ik weet gewoon zeker dat ze het hoort. Wat wel raar is, toen ons oma op het sterfbed lag (toen ze nog leefden), was er zo'n geur. Best een lekkere geur. Nog nooit eerder geroken. En af en toe, als ik dan bijvoorbeeld mediteer of op MSN zit. Dan ruik ik het af en toe, (zou dat iets te maken hebben met helderruikend zijn), mischien staat ze dan naast me of zo.

P.S. Nog bedankt heh!
Oud 23-07-2002, 17:15
Mysticus
Mysticus is offline
Grag gedaan. en wat die geure betreft, het zou kunnen. ik heb ook heel vaak dat als ik een geur ruik ik een bepaald moment of een bepaalde situatie herinner.

Regels voor berichten