Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
As finishing touch, God created the dutch
|
![]() |
||
op een topic van verkeer en vervoer schreef je dat er toch een behoorlijke setup onder had gezeten
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Check marktplaats maar
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
Een orginele krukas is gemaakt voor een orginele 50cc, 9000rpm max.(meestal) Als je daar een mhr cilinder op gaat zetten die (mits goed afgesteld en een setup die er bij past) met gemak 14000rpm kan maken, dat trekt zo'n dingetje gewoon niet ![]() De lagers zijn er ook niet op gemaakt (voor hoogtoerige cilinder heb je C4 lagers nodig) die slijten dan dus ook als de tering en gezien hij niet gereviseerd is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is overigens meer iets voor Verkeer en Vervoer ![]() Maar toch neemt het niet weg dat een orgineel krukasje geen mhr 70 aan kan, om over de lagers nog maar niet te spreken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
Aut Caesar aut nullus
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|