Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mocht gisteren een les volgen op de Rietveld Academie ![]() Daarna kreeg je iets meer tijd: zo'n 10 minuten per houding. Maar dat was nog moeilijk. ![]() Ze vonden drie schetsen van mij mooi. Vond er zelf niet zoveel aan, maar goed ![]() hehe Gatara |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Imperfectie kan trouwens heel mooi zijn, mensen zijn zelf namelijk nooit perfect ![]() ![]() ![]() *heeft ooit in de brugklas een 'levend' model gehad, maar verder nooit meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kutding.... ik zal wel weer iest verkeerd ingesteld hebben staan ofzo, want ik kan helemaal geen afbeeldingen zien hier... vroeger wel, maar hij is er een paar weken geleden mee opgehouden...
|
![]() |
tja vind m niet mooi, sorry.
Ik mis met name de schaduwen. Maar vind ook het haar niet mooi, te slierterig. Verder klopt zoals gezegd is de anatomie totaal niet. Nu is het net nix, of je moet het realistisch/idealistisch doen en dan moet de anatomie goed zijn of totaal iets anders, abstract ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
|
|