Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: annie lennox <3
|
Verwijderd
|
Ik vond Madonna wel leuk eigenlijk en green day ook en eigenlijk vind ik de bijna alles wel tof dat op treedt, ik voel de eenheid
![]() Petitie tekenen is goed! www.live8live.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dat was idd zwaar gaaf. ![]()
||
Citaat:
![]() ik vind t best een goed initiatief, het is erg groot opgezet, goed getimed met de bijeenkomst van de G8, het heeft een duidelijk doel (niet gewoon 'tegen de armoede' of een hoop geld bijeenzamelen, maar concreet zorgen voor eerlijkere wereldhandel) en het trekt erg veel aandacht, zodat het misschien zelfs wat effect kan hebben. alleen volgende keer liever niet met van die bijna dooie artiesten die vals zingen ... en dan ook met een live 8 in nijmegen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb Robbie ook nog half gezien, dat was wel leuk ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Aan het begin van de middag vond ik het nog en beetje tam, maar het werd later een stuk interessanter. Sting, The Who, Pink Floyd <3
Zal ook wel geholpen hebben dat ik overschakelde op de BBC. Wat een stel non-valeurs hadden ze verzameld op Ned3, niet te geloven. Citaat:
Vreemd dat de Kaiser Chiefs in Philadelphia stonden, het publiek leek het ook niet echt te begrijpen. Ook zo'n beetje de enige fatsoenlijke band daar, zo te zien. Ik ga maar eens op een oor.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() verder vond ik the who na al die jaren overtuigender dan pink floyd, hoewel dat ook niet tegenviel. robbie williams wist me toch ook wel te laten glimlachen verder niks echts boeiends gezien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Lifestyle |
G-star voor Afrika Otis | 26 | 22-06-2005 17:22 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Muziek |
2 juli in Hyde Park: Live 8 Verwijderd | 6 | 29-05-2005 17:28 | |
Muziek |
Sequoyah [live tip] Rhinus | 14 | 02-10-2002 13:11 |