Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar sommigen zeggen dat als je een tak in een keer afsnijdt, dat er dan nog een stukje 'ziel' of zoiets dergelijks, nog in de tak zit. en dat dat belangrijk is voor de energien terwijl een tak die op de grond ligt dat niet (of wel) kan hebben, dat is wat ik me nou afvroeg
|
Of je nu perse een wilgentak of weet ik veel nodig hebt heb ik geen verstand van, denk dat een gewone tak die redelijk goed van vorm is al goed genoeg is. Zelf heb ik ooit een tak gevonden en vond hem wel schikken dus die heb ik ook gewoon meegenomen. Hij is ook niet supergroot ofzo, de lengte van mijn hand tot aan iets verder mijn elleboog denk ik?
En je kunt die staf dan helemaal eigen maken door er dingen ofzo in te krassen of op te tekenen, zoiets als Natural Mark zegt met wierook etc.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
... hoe vraag je dat dan?
*ziet het al voor zich:* Yo boom, jij ziet er relaxed uit zeg, zeker die grote tak daar net boven mijn hoofd. Hey is het goed als ik die er es lekker af ga roppen weej? ![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #23 Spelleider | 500 | 13-10-2006 12:19 | |
De Kantine |
Wat zijn de voorbeelden van een lijn-staf organisatie? Dionysus | 5 | 01-06-2006 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een trektocht voor mijn religie Little Sister | 7 | 24-11-2005 20:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Piloot / BBE Verwijderd | 10 | 03-11-2005 09:55 | |
De Kantine |
wie weet op inet of zo een plaatje van een esculaap (slang of staf; dokter)te vinden? John Sickbock | 4 | 07-09-2002 20:56 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |