![]() |
|
![]() |
En nee, dit is geen dragonball Z Ki topic.. ik had tijdens een training van AIkido [voor degene die niet weten wat dit is:
*http://nl.wikipedia.org/wiki/Aikido *http://www.aikikai.nl/ ] Maar goed, waar was ik.. O jah.. tijdens een training van een paar keer terug, kreeg ik midden in de les een warm gevoel, ontspannen en toch krachtig. Is/Was dit Ki? Greetz, KMBA |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het is lichaamsenergie die je tot een zekere hoogte kunt manipuleren. erg handig bij trappen en stoten etc @ts: hoeft niet kan ook gewoon combinatie zijn van factoren.
|||
Citaat:
hihi ja ![]() Citaat:
Hmja, ik las dat het elementen had van allerlei andere oosterse vechtsporten. Maar het is toch wel lichamelijk heel zwaar en vermoeiend? Of misschien zat je in een soort van trance? Of misschien wílde je het zó graag voelen, dat je het voelde. Waarom wil je het voelen? en als je het gevoeld hebt, wat dan? Vind je het niet een tikkeltje arrogant van jezelf, want eigenlijk beweer je dus dat je al zo verheven bent, dat je Ki ervaart. Kortom hoe denk jij erover?
||
Citaat:
@ts: voelde je het over je hele lichaam? of op 1 specifiek punt?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik voelde het gewoon als een geheel.. net zoals mijn leraar zei.. uit mijn hara/dan tien etc kwam de beweging.. heel maf..
Ik ben niet arrogant.. maar wat zou het anders geweest kunnen zijn? Het is namelijk niet zo dat ik perse Ki wilde voelen.. ik weet niet eens of het wel Ki is.. daarom vraag ik het voor de zekerheid hier. Omdat ik weet dat er hier experts zijn ![]() ![]() KMBA |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij KAN het ki geweest zijn maar het kan ook heel goed iets anders geweest zijn |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] KI en kaliumjodaat Smoozy | 2 | 18-10-2004 20:25 | |
Muziek |
Kasam ki kasam BestGamer | 9 | 11-10-2003 11:45 | |
ARTistiek |