Advertentie | |
|
![]() |
|
Neen, mijn DVI-I kabel heeft dus 2 identieke kanten en die DVI-I aansluiting past niet op de DVI-D aansluiting van mijn monitor...
Ik als echter net HIER dat een DVI-D kabel het altijd doet?? Dus kan ik een DVI-D stekker op mijn DVI-I aansluiting van mijn videokaart doen? Edit; Je hebt ge-edit lamme *** ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
DVI-I is DVI-A + DVI-D.
Je kunt dus gewoon je DVI-I videokaart op je DVI-D monitor aansluiten, dat gebeurt bij vrijwel alle DVI-situaties. Overzicht: DVI-D = digitale DVI standaard DVI-A = analoge DVI standaard (ja lekker idee), in feite gewoon een D-SUB aansluiting voor backwards compatibiliteit DVI-I = zowel DVI-D als DVI-I. DVI-I zit op je videokaart, zo kun je gewoon DVI-D voor je TFT monitor gebruiken, en kun je door middel van een donglestekkertje je DVI poort in een D-SUB poort inschakelen. Plaatjes: http://www.mycableshop.com/3rd_Level/Video-Flat.htm
||
Citaat:
![]() Maar ik moet dus een DVI-D kabel aanschaffen? Of moet ik met convertors gaan werken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|