![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het zou voor mij wel een reden zijn om een relatie te beëindigen, eerlijk gezegd. In eerste instantie zal ik het niet als een obstakel zien, omdat ik dan gewoon te verliefd ben, maar in een later stadium zal ik het waarschijnlijk wel zo ervaren. Voor mij hoort seks bij een relatie en ik vind het ook een heel belangrijk onderdeel van een relatie. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sommige dingen hoeven nou eenmaal niet moeilijker gemaakt te worden dan ze zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met jouw post impliceer je dat de enige reden is dat je een vriendin 'NEEMT' de seks is. En nou zul je dat niet zo bedoelen, weet ik ook wel, maar toch. ![]() Oh en ik schat de kans dat ik op een strenggelovige jongen val ook niet heel erg hoog in, vooral omdat ik me niet in dergelijke kringen bevind en bovendien idd ook niet zo gecharmeerd ben van dergelijke denkbeelden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dat even buiten beschouwing gelaten, dan nog zou ik geen relatie aangaan. Simpelweg omdat ik seks te belangrijk vindt in een relatie als uitingsvorm van de inhoud van de relatie.
||
Citaat:
Dank voor het typen, dan hoef ik het niet meer te doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar komt bij dat ik seks in een relatie toch wel belangrijk vind. Het is een stukje van wat je samen hebt en met iemand die geen seks wil/kan/mag voor het huwelijk heb ik dan niet zoveel. Dus ja, dat zou een reden voor mij zijn om geen relatie te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks voor het huwelijk? floortje613 | 66 | 14-01-2010 18:05 | |
Seksualiteit |
40 dagen zonder seks Briseïs | 50 | 29-05-2008 18:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks? Verwijderd | 43 | 17-05-2006 08:27 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Seksualiteit |
na hoelange tijd meer dan zoenen/sex? Princesita | 70 | 11-12-2003 08:51 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |