![]() |
|
Verwijderd
|
Naar aanleiding van dit topic, vroeg ik me het volgende af:
Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks? Bijvoorbeeld in de volgende situatie: Het zou zomaar kunnen dat ik morgenochtend thuis kom, vrolijk mjin bed in duik na mijn slaapdienst en opeens wakker wordt gebeld door de politie met de mededeling dat mijn man is aangereden op weg van zijn werk naar huis. Aangekomen in het ziekenhuis en vele dagen ellende later krijgen we te horen dat hij nooit meer in staat is seks met mij te hebben aangezien hij vanaf de borst tot zijn tenen verlamd is. In het aangehaalde topic zijn er mensen die reageren met: liever seks zonder relatie, een relatie zonder seks is geen relatie enz. Maar dan bekijk je het vooraf, dus als je nog in het prille stadium bent. Maar wat nou als je al jaren bij elkaar bent, misschien zelfs samen woont of getrouwd bent? Blijf je dan bij je partner, ga je misschien op zoek naar iemand 'erbij' voor de seks of kies je ervoor om nooit meer gemeenschap te hebben, ga je weg bij je partner of welke mogelijkheid jullie nog meer kunnen bedenken.... En ja, ik weet dat dit puur hypothetisch denken is, maar wat zegt je gevoel? Wat je uiteindelijk zal doen weet je alleen maar als het je (god verhoede het) daadwerkelijk overkomt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik zou doen, echt niet, ik denk gewoon veel praten met mijn vriend, het erover hebben, maar ik zou in eerste instantie zeker vechten voor de relatie (ligt natuurlijk ook aan hoe lang je al een relatie hebt enzo)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik reageer later op de dag wel. Denk dat het van mij nogal een verhaal wordt en ik kom net uit mijn slaapdienst, dus ik duik eerst mijn bed in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh ja, ik zou gaan slapen.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() slaap lekker poepsie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nou zegt hij is niet verlamd maar alleen impotent dan is het iets heel anders. Dan kan je partner gewoon nog zelfstandig leven en kan hij gewoon nog alles doen. Dat gaat niet met iemand in rolstoel. Voor de seks is nog wel iets te bedenken.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met het eerste gedeelte ben ik het eens. Maar mijn vriend kennende wíl hij zelfs dat ik er iemand 'bij' zou nemen, of ik dat ook kan is een tweede. Ik denk het niet, maar ik zeg niet nooit.. geen idee wat ik in zo een situatie zou doen. Ik bedoelde mijn vorige post niet als: het gaat puur om sex ofzo. Maar uit de topic titel maakte ik wat anders op dan waar er tot nu toe over gediscuseerd werd, en ik vroeg me juist af wat men zou doen in deze situatie..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 |