Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Topic titel: "Het Bewijs "
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Het is geen wetenschappelijk bewijs natuurlijk maar dit is voor mijn persoonlijk wel de reden dat ik erin geloof. Hiervoor geloofde ik er niet in.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Uitsluiten dat geesten bestaan is minstens zo naief als het geloven dat ze wel bestaan. Ik noem zeker niet alles wat ik niet snap een geest, alleen maar als ik daar goeie aanleiding toe heb (zoals in het bovenstaande geval). Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En door deze ervaring heb je nog geen bewijs dat het een of andere geest was. Het had wel van alles kunnen zijn. Je geest kan je ook wel eens voor de gek houden zoals in je dromen, fata morgana's en ga zo maar door. Nou ja..."geest" is misschien een verkeerd woord in die vorige zin ![]() Wie gelooft er wel in geesten en wie niet? Hmm de meesten zeggen misschien of zou kunnen , de rest nee geloof ik niet in en een heel klein percentage gelooft er wel in. De redenen zijn ook allemaal te voorspellen...n.a.v ervaringen, geloof, kennis en andere factoren..hieruit kunnen argumenten voortkomen die een voorspelbaar antwoord geven. Je gelooft erin of niet, punt. Het is leuk en aardig om te weten waarom dit en dat dan? Maar meer kun je er niet mee, laat ze lekker geloven of niet. Je kunt elkaar moeilijk overtuigen, omdat er voor geesten nog geen bewijzen zijn...denk ik zo maar eens. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs (over het bestaan van god) Lord Dolphin | 144 | 09-12-2007 18:22 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Het onzekerheidsprincipe van Heisenberg Guest | 2 | 24-11-2002 18:26 | |
Bewijs dat de evolutietheorie waar is. agnosticus | 8 | 30-03-2002 23:10 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
wie levert nu het bewijs van het geloof ratsja | 123 | 17-01-2002 19:48 |