Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() On-topic: Stunts inderdaad. ![]() Overigens zijn ze, waar ik errug blij mee ben, bezig met een soort van opvolger van One Must Fall 2097. (www.omf.com) Ziet er errug interessant uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verders zou ik zeer graag een vervolg zien op MAX PAYNE!!!! dat spel was gewoon zo gruwelijk vet, alleen veeeeelste kort.
||
Citaat:
![]() ![]() voor de rest kan ik me gelukkig lekker warm blijven maken op doorlopende FF spellen, maar goed... MGS is ook geweldig natuurlijk, maar deze komen ook allemaal natuurlijk...(toch) |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben zoiets gezegd van, dat Ghost GEEN SC2 is, maar dat ze zeker weten nog een keer het Starcraft universum zullen bezoeken op de PC. Ik geloof ook dat dat in de FAQ staat ofzoiets. Ik acht de kans iig. 100% dat er een SC2 komt. ![]() |
![]() |
|
uhm een vervolg van max payne zou leuk zijn..
![]() ennuh nog wat commander keen reeksen ofzo ![]() verder nog een hele serie tekken voor op de consoles ![]()
||
Citaat:
Er zijn 2 games gemaakt: Betrayal at Krondor losjes na het verhaal van Krondor: Het verraad en Return to Krondor losjes na het verhaal van Krondor: Traan der Goden Beide games zijn uitgegeven door Sierra en ik weet dat Betrayal at Krondor vrij is gegeven... dus dat legaal is om 'm over 't internet te verspreiden... Als je 'm echt wil spelen... zoek 'm op een abandonware site (Ik kom er net achter dat Sierra 'm niet meer online heeft staan... en op deze site kan je heel veel info over de game krijgen... [edit]ff lopen zoeken en hier:"http://www.tonyaustin.com/alt-tab/games/krondorplay.asp kan je 't spel en de patch downloaden ![]()
Laatst gewijzigd op 20-10-2002 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
ik zou wel eens een mooie 3D versie willen zien... (alleen is turnbased wel een beetje achterhaald imho) En populous had Populous III en dat vond ik wel een aardige opvolger die 't concept redelijk behield
|
|