Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 20:57
Roffachick
Roffachick is offline
Ik heb zo ongeveer een vriendje(kennen elkaar nog kort) en we wonen ongeveer 50 kilometer van elkaar vandaan.. Maar nu is het zo, we hebben 4 keer afgesproken de 1e keer was de ontmoeting en de andere 3 keer ben ik naar Rotterdam gekomen zeg maar (en hij woont 15 km van rotterdam af ) maar ik ongeveer 30/40 minuten rijden..
Zodra hij een rijbewijs heeft kan hij ook naar hier komen hij is er namelijk al mee bezig.. Maar is dat wel normaal dat ik tOg die keren naar hem ben gekomen en hij nog eigenlijk geen 1 keer naar mij Ik twijfel er namelijk een klein beetje over maar goed daarom deze topic!!

Hoe doen jullie dat??? En is dit wel Okay?? Groetjes Cindy
Oud 12-07-2005, 21:05
Konijn
Konijn is offline
In mijn vorige relatie kwam hij bijna elk weekend hierheen, ik maar iets van één keer per maand of minder naar hem. In mn relatie nu ga ik bijna elk weekend naar hem.
Overigens wonen mn ex en mn vriend in dezelfde gemeente, en dat is met de trein dik anderhalf uur reizen.

(Mijn ex kwam hierheen omdat reizen voor mij vermoeiend is, en bij hem thuis zitten met zn ouders enzo ook. Bovendien had hij een OV. Ik ga nu naar mn vriend toe omdat hij op zichzelf woont en dat gewoon heel relaxed is, ook als ik moe ben).
Oud 12-07-2005, 21:08
yapo
yapo is offline
Wees bij elkaar waar dat het makkelijkst is en waar jullie je allebei goed bij voelen, het maakt niet zoveel uit waar dat is
Oud 12-07-2005, 21:10
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend en ik wonen bijna 200 km bij elkaar vandaan. Omdat ik een rijbewijs heb (en een auto) kom ik meestal ieder weekend naar hem. Hij komt af en toe met de trein naar mij. Dat gaat allemaal heel goed, en ik vind het ook niet vreemd dat het op deze manier gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:28
Verwijderd
Misschien dat het ook wat te maken heeft met het gegeven dat je in de ene plaats meer kan doen dan in de andere?

Weet niet of er iets misschien niet okay is. Maar als je het echt wil weten lijkt me dat je het beste antwoord van hem kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:35
Iduna
Iduna is offline
Als jij vindt dat jij meer moeite moet doen voor jullie relatie, dan zit het niet goed. Maar als de omstandigheden nu zo zijn, waardoor de één wat meer water bij de wijn moet doen, maar het verder niet erg vindt, dan is er niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:47
ekki
ekki is offline
Mijn vriend was ook altijd bij mij, omdat dat nou eenmaal handiger was (mijn ouders zeurden minder, hij had een OV). Soms ging ik wel naar hem, maar daar mochten we niet bij elkaar op de kamer slapen en ze eisen veel meer van ons.

Nu wonen we samen .
Oud 12-07-2005, 21:52
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ekki schreef op 12-07-2005 @ 22:47 :
jou naam heeft die te maken met the nights of ekki ekki ?

OT: oew exje en ik waren daar ook altijd, haar mamsie was veel vrijer, en daar was het gezelliger. Maar hier waren we soms ook. Gewoon hetgene vinden wat jullie beiden het beste ligt, en niet overal over na gaan denken en een probleem van maken.
Oud 12-07-2005, 22:13
Verwijderd
Ach.. Eerst kwam hij heel vaak naar mij toe (mijn ex dus) en later kwam ik heel veel naar hem toe. Gewoon een beetje proberen af te wisselen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 22:16
Verwijderd
Het gaat wel gelijk op, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 22:18
ekki
ekki is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 12-07-2005 @ 22:52 :
jou naam heeft die te maken met the nights of ekki ekki ?
Nee, met het omgekeerde van mijn naam, vroeger schreef ik altijd ekiaam, waardoor ik ekki werd genoemd, waardoor dat nu mijn nick is .
Reageren

Regels voor berichten