Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 15:39
Riantje
Riantje is offline
Heej mensen!

Ik wil al heel lang toneel of theaterlessen volgen, maar in het suffe dorpje waar ik woon, is er natuurlijk op dat gebied niks.
Ik wil wel graag naar Amsterdam of Utrecht om daar wat te volgen, want daar is zoveel meer keus en is alles net ietsje professioneler. Het probleem is dat ik geen geschikte toneellessen kan vinden. Weten jullie misschien iets? Ik heb verder op het gebied van toneel weinig ervaring. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 14-06-2005, 14:47
Verwijderd
Ik weet niet waar je woont...

Maar bij ons in Almere heb je iets dat "CKV heet "Centrum voor Kunstzinninge vorming" en daar bieden ze bijvoorbeeld naast muzieklessen ook amateur theaterlessen aan en musicalschool en nog veel meer. Misschien moet je als je alleen maar proffesionele dingen kan vinden eens op zoek gaan naar zoiets?
Oud 14-06-2005, 15:13
Balance
Balance is offline
idd, waar woon je?
en hoe oud ben je?
Oud 15-06-2005, 00:15
Nothing
Nothing is offline
Ik weet het alleen in Den Haag
Oud 15-06-2005, 14:12
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-06-2005 @ 16:13 :
idd, waar woon je?
en hoe oud ben je?
Sorry, dat was idd wel even handig om te zeggen
Ik woon in Huizen, dat is een dorp vlakbij Hilversum. Verder ben ik pas 17 jaar geworden.
Oud 28-06-2005, 19:00
Verwijderd
Op schoolweb.nl kun je heel goed heel veel opleidingen volgen. Gewoon klikken op: Iets met... En dan 'toneel', of 'acteren'... Zelf interesseer ik me ook wel op dat gebied, dus ik blijf 't hier volgen
Oud 30-06-2005, 16:10
Jones
Pak een gouden gids of internet erbij, zoek op culturele (jongeren) centra en bel wat rond. Succes gegarandeerd
Oud 01-07-2005, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Riantje schreef op 15-06-2005 @ 15:12 :
Sorry, dat was idd wel even handig om te zeggen
Ik woon in Huizen, dat is een dorp vlakbij Hilversum. Verder ben ik pas 17 jaar geworden.
Volgens mij hebben ze in Huizen wel iets, ik weet alleen niet hoe het heet, en ach anders ga je gewoon lekker naar Almere op de fiets, dat is vanaf de brug toch maar een ukkepukke eindje (25 minuutjes ofzo).

www.ckv-almere.nl
Oud 13-07-2005, 10:07
Nijn*
Nijn* is offline
Als je bereid bent naar Utrecht te komen kan ik je mijn toneelschool aanraden het UCK: Utrechts Centrum voor de Kunsten. *klik* Dat zit in het centrum van Utrecht en je kunt er allerlei mogelijke opleidingen doen.
Oud 13-07-2005, 16:52
freesoul
freesoul is offline
www.jongerentheater020.nl

Ze houden na de zomer weer audities, er zitten meerdere mensen uit de buurt van Hilversum, het is hartstikke gezellig en ik heb ervoor nooit op theater gezeten! 't Gaat erom dat je lekker je eigen ding doet, er plezier in het en een scheutje talent... De audities zijn niet eng, je hebt workshops en daar wordt er naar je gekeken...

Misschien tot ziens!

*edit* misschien wel handig: 't is in Amsterdam ong. 20 minuutjes van centraal af.
Oud 13-07-2005, 19:34
Riantje
Riantje is offline
Bedankt voor jullie reacties! Er zitten heel veel leuke dingen tussen! Het enige nadeel voor mij is dat bijvoorbeeld Utrecht en Amsterdam een redelijk eind weg zijn en ik dus elke keer met de bus en de trein zou moeten (wat ook een vermogen tegenwoordig kost :-P). Volgend jaar hoop ik mijn examen VWO te gaan halen en dan wordt het makkelijker want ik ben van plan om in één van die steden te gaan studeren.
Misschien wacht ik daarom nog even een jaartje omdat ik dan mijn OV heb en het wat makkelijker gaat.
Advertentie

Regels voor berichten