Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 08:52
Miles
Miles is offline
hoe laat sta je op en waardoor wordt ja wakker? ben je gelijk fit of blijf je nog een uur in bed liggen? of heb je verder nog aparte rituelen?

ik sta nu in de vakantie gedwongen rond half elf op want mijn mutti vindt anders dat ik te lang in bed blijf liggen. ik gebruik mijn mobieltje als wekker zodat ik lekker wakker kan worden met een of ander slecht verstaanbaar opgenomen liedje.
Oud 13-07-2005, 08:59
Otis
Otis is offline
WANNEER IK WIL JA
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:17
innogen
innogen is offline
Als ik moet werken, word ik wakker door gepiep van mijn mobiel bij gebrek aan een fatsoenlijke wekker. Meestal ben ik er dan ook uit omdat ik anders te laat kom. Als ik niet moet werken word ik wakker door mijn moeder die binnenkomt en zegt dat ik eruit moet waarop ik me nog eens omdraai

Maar tegenwoordig is het veel te heet om lang in je bed te blijven liggen Helemaal op een zolderkamer
Verwijderd
omg, ik haatte het als mijn moedertje riep "wakker worden".

in de vakantie word ik eigenlijk standaard om zeven uur wakker :x

Ik gebruik mijn mobiel als wekker, heb 10 herinneringen die mij om de vijf minuten herinneringen aan dingen als "sander terug bellen, opstaan, rrrrr, arghlk," en meer.
Met citaat reageren
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-07-2005 @ 09:59 :
WANNEER IK WIL JA
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:20
tuttebel
tuttebel is offline
ik haatte mijn mobielwekker dus ik heb een wekkerradio gekocht.

en in de vakantie sta ik zo op tussen 10 en half12, bij feestjes soms nog later.

als ik genoeg geslapen heb ik kan ik zo opstaan, maar meestal is dat niet het geval en daarom hou ik van de snooze-knop
Oud 13-07-2005, 09:24
Susanne
Susanne is offline
wekkerradio is niks voor mij Ik ga dan nog een half uur in bed liedjes liggen luisteren....

Ik word om 9:00 uur wakker als ik om 11:00 moet beginnen (zoals vandaag), ik vind het niet kunnen om met nat haar & slaaphoofd op je werk te komen en ik heb wel ff nodig om wakker te worden dus vandaar
Oud 13-07-2005, 09:46
11568
11568 is offline
Ik slaap zoveel en lang als ik wil in de vakantie, althans ik probeer het maar het is mij niet gegund
Ik woon achter een basisschool dus mijn wekker is om 10 uur het speelkwartier met krijsende kinderen. En als ik met mijn raam dicht slaap zoals vandaag word ik wakker om 3/4 uur van de hitte :/
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:49
Tom Thumb
Tom Thumb is offline
Hmm.. Mn wekker ging om 8 uur.. Ik ben net tien minuten wakker.
Mjah.
Oud 13-07-2005, 10:27
Glory
Glory is offline
Citaat:
WANNEER IK WIL JA
Oud 13-07-2005, 11:06
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Meestal heb ik veel plannen op een dag als deze. Maar dan word ik om half elf pas wakker ipv half negen, en dan sta ik om elf uur op en dan ga ik rilekst wat ontbijten en een sigaretje roken, en dan even op mn computertje een beetje kloten, en daarna pas douchen en alles. Dus ik schat dat ik over drie kwartier wel aangekleed zal zijn.
En anders als ik echt iets te doen heb die dag, school of werk, dan sta ik op en drie kwartier later zit ik op de fiets.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:18
Verwijderd
maximaal een uur voor ik naar mijn werk moet vertrekken want ik kom niet al te snel tot leven. het liefst zou ik Otis quoten maar helaas gaat dat alleen in het weekend op voor mij
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ligt eraan. Als ik ochtend dienst heb gaat m'n wekker om 5 uur, dan blijf ik nog een half uur liggen/tv kijken enzo, en dan ga ik eruit.

Als ik vrij heb, of late dienst doe ik geneens de moeite om een wekker te zetten. Dan word ik dus meestal om een uur of 10 wakker en blijf ik nog uuuren muziek luisteren/tv kijken.
Oud 13-07-2005, 11:37
Kreator
Kreator is offline
Half 7. 7 uur werk.
Oud 13-07-2005, 11:43
AngelLena
AngelLena is offline
Ligt eraan, als ik dingen te doen heb of ergens heen ga dan ben ik er op tijd af en moet ik de wekker zetten, als ik verder niets heb (wat niet erg vaak voorkomt helaas) dan blijf ik liggen tot ik wakker wordt. In beide gevallen blijf ik eerst nog een uur liggen voor ik er echt uit ga, eerder ben ik niet aanspreekbaar en sta ik niet erg stevig op m'n benen. En als ik er dan eindelijk af ben is het nog steeds wijsheid om me even een goed half uur te laten bekomen tot ik koffie en een peuk heb gehad, eerder komt er geen zinnig woord uit mij.
Oud 13-07-2005, 11:46
Broeder
Broeder is offline
soms ben ik al om vijf uur wakker maar soms ook pas ergens in de middag. dat wisselt nogal, maar het liefst sta ik niet al te vroeg op want dan duurt de dag nog zo lang behalve als ik iets moet doen op die dag want dan moet ik minstens twee uur van tevoren opstaan omdat ik het heel druk denk te hebben dan gelukkig gebeurt dat niet zo vaak ik heb nu een stomme wekker maar vroeger een gave van de donald-duck-club die ik een keer op de verwarming had laten liggen en toen was de stekker dusdanig omgesmolten dat ie niet meer in het stopcontact kon en dat was heel zielig. ik wil niet met muziek wakker worden want een gebeurtenis als opstaan feestelijk proberen te maken is toch een kansloze missie
Oud 13-07-2005, 11:54
Verwijderd
Ik zet meestal mijn wekker om 11 uur en als ik dan wakker wordt sla ik hem uit en blijf ik nog een uurtje liggen.

Als ik echt ergens naartoe moet, dan zet ik ook nog mijn telefoon-snooze-wekker aan en dan blijf je slaan dus ja, dan moet je op gegeven moment wel opstaan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:56
Lugosi
Lugosi is offline
ik moet om 8.45 op mijn werk zijn dus sta ik om 7.15 op. ik heb tijd nodig om goed wakker te worden.
Oud 13-07-2005, 11:56
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-07-2005 @ 10:17 :
Ik gebruik mijn mobiel als wekker, heb 10 herinneringen die mij om de vijf minuten herinneringen aan dingen als "sander terug bellen, opstaan, rrrrr, arghlk," en meer.
Dan had ik geen mobiel meer, dito is mijn wekker overkomen.
Ik sta eigenlijk altijd wel rond acht uur op, meestal rond zeven uur wakker. Als ik uitgeweest ben, slaap ik door tot een uur of negen, waarna ik meestal niet meer kan slapen. Vrij storend.
Oud 13-07-2005, 11:57
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
WANNEER IK WIL JA
Oud 13-07-2005, 12:10
Jolene
Jolene is offline
Ik ben net 10 minuten wakker en zo gaat het al de hele vakantie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:14
Verwijderd
Opstaan is het heerlijkste moment van de dag. Het moment waarop je je afvraagt wat je de dag daarvoor ookalsweer hebt ondernomen.

Meestal spring ik rond 0830 mijn bedje uit en hop ik fris en fruitig door de huiskamer en ga ik koffie zetten voor mijn luie huisgenoot.

Maar soms heb ik ook gewoon geen zin om op te staan, dan blijf ik liggen totdat ik van het te lang slapen hoofdpijn krijg.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:22
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mentu schreef op 13-07-2005 @ 13:14 :
Opstaan is het heerlijkste moment van de dag. Het moment waarop je je afvraagt wat je de dag daarvoor ookalsweer hebt ondernomen.

Meestal spring ik rond 0830 mijn bedje uit en hop ik fris en fruitig door de huiskamer en ga ik koffie zetten voor mijn luie huisgenoot.

Maar soms heb ik ook gewoon geen zin om op te staan, dan blijf ik liggen totdat ik van het te lang slapen hoofdpijn krijg.
Die eerst twee alinea's, dat moet een grap zijn. Een hele misplaatste grap
Oud 13-07-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 13-07-2005 @ 13:22 :
Die eerst twee alinea's, dat moet een grap zijn. Een hele misplaatste grap
Helaas, het ergste is nog dat het waar is ook. Ik ben gewoon een ochtendmens.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Als ik naar school moet, zet ik de wekker om 7 uur en dan zet ik 'm daarna op half 8 en daarna 5 over half 8 en kom ik eruit . In het weekend om 10 uur en kom ik er pas 12 uur uit .
Oud 13-07-2005, 12:32
Verwijderd
als ik naar school moet, sta ik rond 8 uur op, met een enorm ochtendhumeur door de wekker. in het weekend sta ik op wanneer ik wil, meestal tegen 12 uur.

ik ben altijd boos op alles en iedereen als ik wakker word door mijn wekker
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:52
pipimädchen
pipimädchen is offline
Vandaag werd ik om 13.00 wakker en dat vind ik erg knap van mezelf Meestal blijf ik liggen om alles nog even gezellig te overdenken, maar vanochtend bedacht ik me dat daar alleen maar ellende van kon komen Ik ben nu een kopje koffie aan het zetten want ik sta als eerste op en als ik het niet doe wordt mijn roommattie boos
Oud 13-07-2005, 13:04
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-07-2005 @ 10:17 :
omg, ik haatte het als mijn moedertje riep "wakker worden".
Mijn oma riep altijd als ik vroeger bij haar sliep:
"Opstaan! Het is de hoogste tijd." Op een zangerige manier.

Ik haat opstaan. Vooral als het moet. En ik heb een ochtend humeur, dus als ik geen verplichtingen heb, slaap ik het liefst uit tot een uur of 1, 2.
Oud 13-07-2005, 13:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
*oma* schreef op 13-07-2005 @ 14:04 :
Mijn oma riep altijd als ik vroeger bij haar sliep:
"Opstaan! Het is de hoogste tijd." Op een zangerige manier.
Dat heeft bij mij nooit iemand aangedurft. Ja 1 keer, mijn nichtje, die was daar dan ook snel van genezen aangezien ze direct een knal voor d'r harses kreeg.
Oud 13-07-2005, 13:49
pipimädchen
pipimädchen is offline
mijn moeder zei altijd 'wakey wakeyyyy'
geen wonder dat ik zo'n ongelukkig mens geworden ben
Oud 13-07-2005, 13:54
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
in de vakantie wanneer ik wil,
en bepaal mn eigen bedtijd

Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 13:56
Otis
Otis is offline
als er mensen bij mij logeren doe ik altijd de gordijnen open en roep ik RISE AND SHINEEEEE
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:07
vixen
vixen is offline
Liefst rond 9 uur, of half 10. Ik moet vrijwel elke dag om 11 uur werken, behalve op zondag, dus dan moet dat wel.
Als ik naar school moet dan sta ik een uur van te voren op. En als ik niks hoef te doen, dan sta ik om...1 uur op ofzo.
Oud 13-07-2005, 15:21
George
George is offline
Thuis kan ik nooit langer slapen dan tot 10 uur omdat tegen die tijd iedereen al aan het schreeuwen en stofzuigen enzo is. Behalve op zondagen, dan haal ik in tot twee uur smiddags ofzo en dan word ik wakker omdat ik m'n bed uit zweet. Ik blijf meestal eerst nog minstens een uur liggen denken aan de stomme dingen die ik gedroomd heb en aan dat m'n ogen pijn doen omdat ik weer eens vergeten ben m'n lenzen uit te doen.
Bij m'n vriend zijn we nooit voor half drie het bed uit en dat heeft nog grotendeels met slaap te maken ook. Nouja, slaap tot een uurtje of twaalf, in ieder geval. Ik lig meestal al een uur wakker ofzo als hij eindelijk wakker wordt omdat hij me vaak wakker houdt met z'n vervelende gewoonte alles wat in z'n buurt ligt plat te knuffelen. Ja, zo vervelend.
Uiteindelijk staan we meestal alleen op omdat we honger hebben.
Oud 13-07-2005, 15:21
George
George is offline
Ohja, of omdat we ergens al drie uur eerder hadden moeten zijn.
Oud 13-07-2005, 15:45
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
terror koe schreef op 13-07-2005 @ 14:49 :
mijn moeder zei altijd 'wakey wakeyyyy'
geen wonder dat ik zo'n ongelukkig mens geworden ben

OMG

dat klinkt ongeveer hetzelfde alsa mijn oude gymdocente die dan altijd riep: boogie woogie boys and girls!!! renne !! anders komt de man met de hamer achterje aan
Oud 13-07-2005, 15:46
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ontopic:

ik maak zelf uit hoelaat, maar mijn biologische zonne wekker zorgt ervoor dat het nooit later word als 11 uur.

( ik slaap met raam waar de zon op komt, dus word een soort mini kuur oord sauna achtig gebeuren hier vanaf 11 uur )
Oud 13-07-2005, 15:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-07-2005 @ 14:56 :
als er mensen bij mij logeren doe ik altijd de gordijnen open en roep ik RISE AND SHINEEEEE
Geweldig is dat, helemaal als iedereen brak is en je 't mooi op tijd doet.
Oud 13-07-2005, 15:51
Otis
Otis is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 13-07-2005 @ 16:49 :
Geweldig is dat, helemaal als iedereen brak is en je 't mooi op tijd doet.
hmmm ja , ik geniet ervan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
doet me deugd.
Oud 13-07-2005, 15:54
Paris
Paris is offline
in de vakantie word ik meestal rond iets van 1 uur wakker, want ik hou van uitslapen. en dan blijf ik meestal ook nog minstens een half uur in bed liggen. als ik er om een bepaalde tijd uit moet dan zet ik, in het weekend/vakantie mijn wekker een half uur van te voren, zodat ik rustig wakker kan worden. en als ik naar school moet, zo laat mogelijk zodat ik steeds maar niet op tijd ben. en ik haat het als iemand me wakker maakt terwijl ik nog kan slapen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:56
Apomes
Apomes is offline
ik sta op door:

- iemand die me wakker beld/sms't
- mijn wekker
- mijn ouders die me wakker roepen.

Meestal blijf ik nog ff liggen. In de vakanties sta ik meestal op rond 10 uur ofzo
Oud 13-07-2005, 16:37
Verwijderd
ik blijf in mijn nest liggen tot 13:00 dan ontbijt ik en kijk ik sisters man
en vandaag was het spannend joh want trevor lag in bed met iemand van 20 en die ene met dat rode haar had een lesbo producer en toen werd ze ongemakkelijk en bolt was dood maar toen niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 16:40
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Uhm.. Als ik om zeven uur moet beginnen, ben ik er 6 uur uit.. Als k vrij ben, slaap ik gewoon uit En op zich kan k best snel uit bed komen, als k vroeg naar bed ben gegaan.. Word trouwens wakker van een wekkerradio
Oud 13-07-2005, 17:47
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-07-2005 @ 16:56 :
ik sta op door:

- iemand die me wakker beld/sms't
- mijn wekker
- mijn ouders die me wakker roepen.

Meestal blijf ik nog ff liggen. In de vakanties sta ik meestal op rond 10 uur ofzo
beld.............................oke toppie
Oud 13-07-2005, 17:50
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WANNEER IK WIL JA
Oud 13-07-2005, 18:08
Ymir
Ymir is offline
Late middag/vroege avond, wekker doen we niet aan.

Stug blijven liggen met een goed boek tot je er sgijtziek van bent.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:18
JJ13
JJ13 is offline
ligt eraan waar ik ben:
op mn studentenkamer: als ik niks te doen heb blijf ik lang liggen en ontbijt ik in bed met de tv aan. als ik weg moet blijf ik net zolang liggen tot ik er echt uit moet en me moet haasten.
bij mn ouders thuis: daar slaap ik niet echt lang uit, in t weekend sta ik rond een uur of 9-10 op (of eerder als ik moet werken).
bij mn vriendje: meestal zijn we allebei vroeg wakker en vaak gaan we dan, terwijl ik nog slaperig ben, 'iets leuks doen'. en dan nog even lekker tegen elkaar aan liggen/slapen.
Oud 13-07-2005, 18:18
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Als ik ergens heen moet ong een uur van tevoren. Als ik niks heb rond een uur of 10, 11.
Ik vind het zooo verschrikkelijk als mn wekker gaat en al helemaal in de winter als het koud en donker is. Vaak wordt ik gelukkig iets van 10 minuten voor me wekker gaat wakker (als er enige regelmaat in zit).
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:19
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Mijn vader had laatst die reclame van Becel gezien, dat die ouders op het bed van het kindje staan te springen, en dat vond hij grappig.

Dus dat moest ook echt een keer uitgevoerd worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten