Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Beetje jammer.
|
Mja hier is nog een topic over surfen maar dat is al zo oud; die gasten komen vast niet meer op het forum.
![]()
|
Ik surf niet maar ik ben wel een flowboarder, samen met een aantal gasten die bij mij in de buurt wonen. check flownation .
Voor de gasten die niet weten wat een flowboard is: Flowboards zijn in de jaren 90 door een gast uit nederland ontworpen. het is een kruising tussen skateboarden, snowboarden en surfen, en ik kan je garanderen, het is echt kewl en een flowboard is zeker een eyecatcher Een flowboard is dus een skateboard met 14 wielen die in 2 rijen van 7 zijn opgesteld. check de site maar tis echt vet. Over kitesurfen gesproken... een vriend van mij (ook een flowboarder) die doet aan kiteboarden, dat is ook super vet... helaas kan ik dat niet doen, want mijn schouders liggen snel uit de kom ![]() Maargoed jullie hebben net een Flownation dag gemist, was afgelopen zondag 31ste in Hoofddorp op het terrein van de Floriade op de BIG spotters/boarders hill
|
Ik doe zelf aan golfsurfen. Dat doe ik alleen eigenlijk in het buitenland omdat in nederland zelden tot nooit goede golven zijn... Maar als ik in nederland surf dan is het scheveningen. Voor de rest vooral Frankrijk/Spanje in de Golf van B. Het strand van Biarritz is zeker de beste spot daar... Maar ik ben nu meer in 2 the wakeboard dus kom ik niet veel meer toe aan surfen.
Laatst gewijzigd op 03-08-2005 om 21:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|