Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 17:22
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Zijn er hier mensen die golf-, wind-, of kitesurfen??? En zoja, waar? Ik vind zelf het Grevelingenmeer wel lekker (windsurfen), alleen om met aanlandige wind uit de baai te komen is kut.
Oud 29-07-2005, 12:29
CaptainCaveman
Wowie, veel belangstelling voor mijn topic!!!
Oud 29-07-2005, 13:21
Verwijderd
nee.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:24
Keane
Keane is offline
Hehe, kut voor je We zijn niet zo'n surfland denk ik
Oud 29-07-2005, 17:27
CaptainCaveman
Citaat:
Keane schreef op 29-07-2005 @ 18:24 :
Hehe, kut voor je We zijn niet zo'n surfland denk ik
Zo te zien niet
Beetje jammer.
Oud 29-07-2005, 17:30
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Mja hier is nog een topic over surfen maar dat is al zo oud; die gasten komen vast niet meer op het forum.
Oud 01-08-2005, 17:26
Vaquéro
Vaquéro is offline
Ik surf niet maar ik ben wel een flowboarder, samen met een aantal gasten die bij mij in de buurt wonen. check flownation .
Voor de gasten die niet weten wat een flowboard is:

Flowboards zijn in de jaren 90 door een gast uit nederland ontworpen. het is een kruising tussen skateboarden, snowboarden en surfen, en ik kan je garanderen, het is echt kewl en een flowboard is zeker een eyecatcher
Een flowboard is dus een skateboard met 14 wielen die in 2 rijen van 7 zijn opgesteld.
check de site maar tis echt vet.
Over kitesurfen gesproken... een vriend van mij (ook een flowboarder) die doet aan kiteboarden, dat is ook super vet... helaas kan ik dat niet doen, want mijn schouders liggen snel uit de kom
Maargoed jullie hebben net een Flownation dag gemist, was afgelopen zondag 31ste in Hoofddorp op het terrein van de Floriade op de BIG spotters/boarders hill
Oud 03-08-2005, 19:13
Georia
Georia is offline
Ik doe zelf aan golfsurfen. Dat doe ik alleen eigenlijk in het buitenland omdat in nederland zelden tot nooit goede golven zijn... Maar als ik in nederland surf dan is het scheveningen. Voor de rest vooral Frankrijk/Spanje in de Golf van B. Het strand van Biarritz is zeker de beste spot daar... Maar ik ben nu meer in 2 the wakeboard dus kom ik niet veel meer toe aan surfen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2005 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 29-07-2005 @ 18:30 :
Mja hier is nog een topic over surfen maar dat is al zo oud; die gasten komen vast niet meer op het forum.
das nog maar een jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 09:47
Vaquéro
Vaquéro is offline
overigens voor de snowboarders onder ons,

Er bestaat nu een Freeboard, dit is dus ook weer een skateboard he, maar dan tussen de truuks een beide kanten een zwenk wieltje waar je in principe op rijdt/downhillt en door dat zwenk wieltje is het mogelijk om precies dezelfde bochten te maken als met snowboarden, het is alleen vrij moeilijk en je staat niet vast aan je freeboard.
dus

Vaquéro
Oud 04-08-2005, 10:06
Georia
Georia is offline
Waar kan je dat in Nederland doen? Heb je toch een helling nodig... Maar je rijdt op de middelste wielen?

Leek me wel een handig plaatje...
Oud 06-08-2005, 13:14
Vaquéro
Vaquéro is offline
hehe dat is um ja,

In hoofddorp kan je dat doen (vlakbij amsterdam) waar de Flordiade was, daar he je een grote heuvel, genaamt Big Spotters Hill en gedoopt Big Boarders Hill, dat is wel een relaxde downhill, en in Spaarnwoude is ook een relaxde downhill zo zijn er nog wel een paar heuveltjes waar je dit kan doen, maar we reizen ook wel es af naar de ardennen, daar heb je ook wel leuke spots, en in Oldenzaal is ook wel een leuk skateparkje met een mini downhill en een snakerun

Vaquéro
Oud 06-08-2005, 13:16
Vaquéro
Vaquéro is offline
ohw vergeten te zeggen, die middelste wielen, daar rij je inderdaad op, maar je kan ze ook inklappen, dan heb je een longboard. Maar je gewone wielen die gebruik je in principe omte remmen in de bochten... jah het is echt heel vaag en je moet het een keer doen en gezien hebben,

Vaquéro
Oud 08-08-2005, 09:33
Vaquéro
Vaquéro is offline
ohw je hebt trouwens geen helling nodig... je gan ook gewoon over straat lekker vaart maken en dan een mega powerslide maken hehe
Oud 09-08-2005, 01:55
*** is offline
Vandaag op het nieuws een gast gezien die van Engeland naar Nederland (160km!) is gekitesurft in 8 uur!

Heb van de zomer 2x geprobeerd te surfen in de Ardennen en vroeger al lasergezeild, en zit er nu over te denken bij een studentensurf vereniging te gaan. Lijkt me wel wat, gewoon spullen meepakken, wanneer je zin hebt.
En golfsurfen heb ik ook eens geprobeert in Mimizan, nadat ik helemaal weg was van bodyboarden. Maar dat is toen nog niet echt van de grond gekomen. Miss dat ik in de toekomst nog een keer ga!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten