Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 00:24
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Hey, ik moet alleen ff de mening van de meiden hebben:

Als jullie een leuke, grappige jongen zien, of jongens..gaan jullie dan gelijk op het einde van de avond eropaf in zin van *Ooh we zijn verdwaald, help ons!*? (Breng ons naar huis blijkbaar), of houden jullie het op een telefoonnummer en misschien email?

Dit gebeurde nl. gisteren met mij en een vriend dat we 3 meiden zover kregen om ons hun naar huis te laten brengen, en ik kan je zeggen dat ze gewoon normale meiden waren. We gingen door een park en als we wat gevaarlijker waren geweest, bv. overval, verkrachting (in die zin), zou dat binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn geweest! No kidding there.

Wil alleen jullie gedachtes hebben , kan je zover gaan (nuchter) dat je met een stel tot voor kort onbekende jongens meegaat, en echt gewoon overvallen kan worden in een onbekend, donker, vies park? Of gaan de meesten toch gewoon voor de normalere manier?

Ik wil weten of ik hier met een stel vage meiden te maken heb, of of dat gewoon is tegenwoordig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 01:11
little nemo
little nemo is offline
geesh, jullie zijn met 2 zij met 3 en je bent 16 ... hoe groot is de kans dan helemaal dat je hun gaat verkrachten. anders stel je je niet zo aan ofzo
Oud 17-09-2005, 07:39
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij is je verbeelding wat op hol geslagen
Oud 17-09-2005, 08:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net wat Little Nemo zegt. Hun zijn met z'n 3-en en jij bent fucking 16, nee dat zal wat uithalen! Maargoed laat ik even wat minder naïef zijn en jou gewoon mijn mening geven. In mijn geval van uitgaan en dergelijke is mijn vriend altijd bij me, en hij laat me dan ook niet alleen naar huis gaan. Als hij er níet bij is, wat overigens erg uitzonderlijk is, is er altijd wel een goede vriend van mij bij of gewoon een jongen die ik ken. Voor mij is er dus ook geen reden om me door anderen thuis te laten brengen, maar stel dat het een keer voor zou komen; Ik neem nog liever een taxi, dan met een vreemde (idioot) mee te gaan. Het is een keer voorgekomen dat ik alleen naar huis moest, geen geld meer had voor een taxi, mijn moeder onbereikbaar was en ik toch maar een vriend z'n bed uit bed heb gebelt. Om 4 uur s'nachts: "Euh kel, duurde even hoor.. Sliep nog een beetje" Nee meegaan me vreemden? Niet voor mij.
Oud 17-09-2005, 13:03
I C U
I C U is offline
Nope, mag niet met vreemde mannen mee. Zo hebben mijn ouders me opgevoed. Ga nog liever alleen (maar of dat nou altijd even handig is...
Oud 17-09-2005, 13:24
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ach, als ze ze er lief uitzien.
Oud 17-09-2005, 14:14
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
little nemo schreef op 17-09-2005 @ 02:11 :
geesh, jullie zijn met 2 zij met 3 en je bent 16 ... hoe groot is de kans dan helemaal dat je hun gaat verkrachten. anders stel je je niet zo aan ofzo
zo raar is dat niet. Ik heb een bericht gelezen over een snotaap van 14 die een kind van 11 heeft verkracht

Ik zou wel meegaan. Ik sla zo'n aapje van 16 zo buiten westen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 15:03
Verwijderd
Ligt eraan hoe ze eruit zagen en hoe ze zich gedroegen, natuurlijk. De meeste jongens van zestien zijn nou niet bepaald waanzinnig bedreigend ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 17:35
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Nou kom op zeg, ik ben 16 en ben over de 1.90m, dan kan je heus wel een paar meisjes met zn tweeen aan hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:00
Rohit
Rohit is offline
Meisjes moeten alleen naar huis kunnen!. Waarom laten jullie mogelijke verkrachters/overvallers/tuig nu savonds het scepter zwaaien? Gewoon gaan, en ja in het begin vallen er mogelijk slachtoffers, maar het kan toch niet zo door blijven gaan?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:12
Toet0r
Toet0r is offline
Ik hou niet van vreemden en al helemaal niet van vreemde mannen die je na een avond al meteen mee naar huis willen nemen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 17-09-2005 @ 19:00 :
Gewoon gaan, en ja in het begin vallen er mogelijk slachtoffers, maar het kan toch niet zo door blijven gaan?

nee, als alle meisjes ineens alleen naar huis gaan gaat de lol van het verkrachten er af he...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:33
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 17-09-2005 @ 18:35 :
Nou kom op zeg, ik ben 16 en ben over de 1.90m, dan kan je heus wel een paar meisjes met zn tweeen aan hoor.
dat nog wel. maar als je er allebei 1 verkracht, is er nog een derde die hulp kan halen en de politie kan bellen enzo he

en dan nog, hoeveel jongens van 16 hebben wel ns een meisje verkracht. like, je kan overal wel bang voor zijn, maar dan kan je beter full time thuis blijven zitten.
Oud 17-09-2005, 19:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik een meisje was, zou ik eerder voor een veiligere weg kiezen door gewoon altijd goed thuis te komen. Boeit niet hoe of met wie (liefst dus niet met vreemden) maar zolang het maar veilig genoeg is. Maja, hoe schat je zoiets in he...
Oud 17-09-2005, 19:06
elledc
elledc is offline
Het kan ook best anders zijn, stel dat het 3 magere kleine meisjes zijn en twee zwaargebouwde grove bonken van 16. Dan kunnen die 3 meiden gewoon niks doen als ze worden aangevallen.
Maar ik ga al zowiezo niet mee met onbekenden, al zijn die klein en 16. En zeker niet door een donker park.
Je hebt genoeg gekken rondlopen op deze aardbol!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:35
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-09-2005 @ 19:27 :

nee, als alle meisjes ineens alleen naar huis gaan gaat de lol van het verkrachten er af he...
idd!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:54
U*NiQ
U*NiQ is offline
Je overdrijft een beetje
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:42
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik zou braaf naar huis gaan, niks met jongens mee gaan of zo.

Dan zijn email adres maar, dan kan je hem nog verwijderen...
Laat paps me wel halen als er creeps zijn
Oud 17-09-2005, 22:42
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 17-09-2005 @ 15:14 :

Ik zou wel meegaan. Ik sla zo'n aapje van 16 zo buiten westen
lol

maar je hoeft er niet vanuit te gaan dat een ts met een meid van 19 naar huis is gegaan. kon net zo goed een naif meisje van 12 zijn geweest. Al zou iemand van 12 denk ik niet zo snel uitgaan
Oud 17-09-2005, 23:18
Verwijderd
Ik denk dat je in dit geval te maken hebt gehad met zeer bezopen, makkelijke, geile, mind-playing of wat dan ook meiden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten