![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik er geen enkel probleem mee, ik vind het zelfs wel prima. Ik ben namelijk iemand die erg snel verveeld raakt als mensen te dicht bij komen. Dan ken ik het wel weer en zijn ze niet meer boeiend. Maar ik heb wel behoefte aan lichamelijk contact, dus eigenlijk is dat de ideale oplossing. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil beiden ook niet met elkaar vergelijken. Als je geen vaste relatie hebt, is het wel eens plezant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nare man: lijdt je dan niet aan een soort van bindingsangst? Of verkeer je nog in de ontkenningsfase? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb een seksrelatie gehad, met een jongen die een vriendin had, een seks-affaire zeg dus maar. Op de momenten zelf heb ik er erg van genoten, ik had al een lange tijd het gevoel dat ik seksueel niet echt meer 'aantrekkelijk' was, en dat heeft mijn onzekerheid zeker weggenomen. Ik besefte me ook maar al te goed dat ik NOOIT een relatie met deze jongen zou willen, hij is onbetrouwbaar, onsympathiek, onverantwoordelijk, losbandig, onvolwassen etc. Maar toch...werd ik verliefd op hem, ondanks dat ik me besefte dat er t ![]() Daarnaast ging de hele situatie me mateloos irriteren. Ik heb nu genoeg zelfrespect om te onderkennen dat ik een lieve vriend verdien, waar ik mijn liefde en seks aan kan geven, en die het openlijk waardeert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vampire_esje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er moet wel n vonk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
seks met neef Janey | 90 | 26-11-2011 17:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Seks, relaties en anticonceptie Daantje_0705 | 40 | 24-07-2008 05:23 | |
Seksualiteit |
Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben? Diary of Dreams | 67 | 04-06-2008 00:14 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Seksualiteit |
Relaties vs. rondsletten underthabridge | 64 | 23-11-2005 20:07 | |
Seksualiteit |
een seksuele relatie Amarillys | 10 | 04-02-2002 22:54 |