Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k, ik zpeel nog steeds op closed, nooit op open gespeeld ook. Ik speel nu al 3 jaar (denk ik ) vanaf patch 1.03
Nu speel ik meestal LoD (uitbreiding) en hou me bezig met legit duelen, als je het een keer tegen wat anders dan een baba/sorc/ama wilt opnemen, heb ik nog wel een sasa/pala/necro sasa heeft wel nog wat werk nodig Als je interresse hebt in een clan, check: www.immortalityclan.com of kom gewoon naar channel: public chat nld of whisp me @ *dordinen(I) *dor-plm
|
Ik speel D2X sinds 1 á 2 maanden nu.
Ik heb de volgende chars: - lvl82 Fana(/Zeal/Holy Shield) Paladin - lvl73 Nova(/FW) Sorc - lvl59/60 WW(Shout/Orders) Barb - lvl50 Summon Necro - lvl24 Barb (deze char speel ik zonder hulp van de buitenwereld, maar samen met een d2 buddie van me) Best verslavend spel en ben telkens aan het runnen ![]() Wat ik nu graag wil vinden zijn Herald of Zakarum, Skulder's ire, Baranar Star en Oculus. |
![]() |
|
![]() |
IK speel niet vaak D2X (lastige ouders), maar heb toch 71 fan/zeal pala en ben bezig met FoH/Vengeance/Con bezig (lvl 28).
andere chars waren om een beetje uit te proberen maar dat ging nie zo lekker, ben denk ik toch in de wieg gelegd voor een pala ![]() voor onwetenden: HoZ is een pala-schild (duh).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
diablo II Gummiebear | 9 | 02-03-2003 21:53 | |
Games |
wie speelt er hier diablo II real terminator | 19 | 24-08-2002 20:16 | |
Games |