Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja ik kom dagelijks in Barcelona. En heb even gekeken op de site, maar nee. Er gaat niets boven La Perla.
||
Citaat:
Weet jij een goede winkel in Utrecht voor lingerie misschien? Ik zoek maar ik vind niks...aparts om het zo te zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Marie Jo (L'exclusive <333) ![]() Oh en ik geef teveel geld uit. Aan eh. alles. Broeken, truien, t-shirts, make up, lingerie (al vind ik dat je daar sowieso geen consessies aan mag doen, ZEKER niet aan een goede en mooie bh) sokken enzzzblllzlleep |
![]() |
||
Citaat:
Vind dat niet extreem exclusief. Tis wel mooi, maar extreem boeiend neh. La Perla, heeft zulke mooie dingen, prachtige stoffen, mooie ontwerpen, mooi en goed afgewerkt, voelt echt fijn. Op en top vrouwelijk ![]()
||
Citaat:
![]() Marie jo vaak gepast, maar 't zit nooit zo mooi. La Perla zit als gegoten. Helaas want tis zo duur.
||
Citaat:
Occhi Verdi, is leuk, lief, jong en betaalbaar (zo'n 60 euor per setje) Malizia, wat klassieker, moooimooi, en evengoed betaalbaar tot 120 Black Label is prachtig maar niet te betalen als student zijnde naja kijk maar, voor malizia etc, onder other brands www.laperla.com ![]()
|
![]() |
|
|