![]() |
|
Verwijderd
|
Had laatst een nummer gepost en jullie hebben me toen wat adviezen gegeven. Ik heb geprobeerd er wat mee te doen, wat meer melodielijnen voor extra diepte en de zang wat harder...
Hier kun je mijn nieuwe liedje downloaden: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~brou...like%20you.mp3 ? Ik weet niet hoe lang het er blijft staan ![]() Ik weet trouwens wel dat er wat valse gitaarnootjes tussen zitten, please niet op letten. Ik ben er alleen al zo lang mee bezig dat ik er geen zin meer in heb om die eruit te halen. Sorry, misschien doe ik het later deze week nog . Adviezen zijn altijd zeer welkom! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De 'instrumentatie' kan ook leuker. Volgens mij hebben jullie twee gitaren en een piano tot je beschikking. Daar kan je meer mee doen. Laat de piano brede blokakkoorden spelen (niet volgens een vast ritme, maar meer op gevoel) en laat je gitarist wat spelen met losse intervallen: tertsen en (overmatige) kwarten bijvoorbeeld. Die kan dan ook wat tegenmelodieën spelen. Als je pianist niet zo goed is, laat de gitarist dan iets gevarieerder akkoorden en ritmes gebruiken. De pianist kan zijn rol dan overnemen. Misschien begrijp je zelf niet alle termen, je bandleden hopelijk wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm.. ik ben dat in mijn eentje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar even inhoudelijk (ik ben niet echt een expert, maar ok) Keyboard: Veel te simpel en weinig afwisseling, misschien iets met akkoorden doen, of gebruik een fijne VST, klinkt beetje te kaal ? Gitaar melodietje is wel ok, alleen afwisseling zou idd wel leuk zijn, lijkt alsof je loopje hebt opgenomen en gerepeat, probeer een break ergens in de track ofzo. En die 'solo' erover lijkt vals ? Kan ook aan mij liggen, sowiso komt dat steeds op zelfde stuk als keyboard misschien dat 'antwoorden' of gewoon doorspelen. Zang: vind ik wel netjes ![]() En uhm, misschien wat beter masteren, gitaar dubbel opnemen en een naar rechts en andere naar links pannen, wordt het meteen veel voller, zang in het midden en hoppateee
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Raarste/Wildste plek ooit sex gehad? WouterSchong | 63 | 31-12-2009 05:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem op het beste verhaal uit de verhalenwedstrijd! Ieke | 176 | 26-08-2005 15:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee jaar cel voor bedreigen minister Verdonk Rollo Tomasi | 21 | 10-01-2005 20:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het gekozen boek! Verwijderd | 56 | 24-12-2004 17:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongen steekt vriendin twee keer in brand T_ID | 16 | 17-08-2004 15:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bijbelvraagje Kirk22 | 95 | 23-05-2003 17:22 |