Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Idd, praten, praten. En anders als het met je vader goed loopt bij hem gaan wonen, jij wordt er ook niet beter van als je daar blijft wonen...
||
![]() |
Citaat:
Ik noem mijn moeder altijd mam ofzo, maar gewoon omdat ik haar naam zo raar vind klinken... Niet als naam, maar om haar mee aan te speken, dat ben ik niet gewend... Vrienden van me noemen hun ouders gewoon bij hun voornaam (ook als ze het over ze hebben ofzo) en die hebben ook veel respect voor hun ouders... Ik noem mijn ooms en tants altijd bij hun voornaam, en toch heb ik respect voor ze... Ik noem zelfs mijn opa en oma van mijn moeders kant bij hun voornaam en voor hen heb ik echt super veel respect... Ma/mam/pa/pap/ome/tante en weet ik wat nog meer kan je ook zo uitspreken dat het respectloos overkomt... Kort samengevat: ik denk dat je respect uitstraald in je houding en de mannier waarop je ze aanspreekt... ------------------------------------------------------------------------- Ontopic: houd eens een poosje bij wat ze anders doet dan vroeger... Schrijf het eens op... Als je met je moeder praat dan moet je zorgen dat het probleem als het ware bij jou ligt (bijv niet: 'jij doet altijd dit en dat en dat wil ik niet' maar: 'ik vind het niet zo prettig dat je zo reageerd als ik dit of dat vergeten ben/niet gedaan heb/ doe...') Heel veel succes ermee!
||
Citaat:
Dat jouw moeder een nieuwe vriend heeft, is leuk voor haar. Maar jij bestaat ook nog! Je mag ook aandacht van haar en dat mag je haar best zeggen. Ik bedoelde jij en je vader. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ma zet me het huis uit!!! ow my god. Ik wou gaan kletsen met haar maar ze doet OPEENS zo kortaf *zucht* ze is wel goed in het steek laten van zonen >.> |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder en broer... Ikbensoraya | 13 | 08-04-2013 20:41 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mijn moeder xwebelieve | 5 | 17-07-2012 04:22 | |