![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een keer een enorme bloedblaar op m'n been gehad (been zwaar gekneusd en gebroken, gips erom heen, we vonden de enorme blaar pas toen het gips er af ging) en die durfden ze in het ziekenhuis ook niet te verwijderen. Ik moest hem echt heel laten en wachten tot hij uit zou drogen, anders kan het vel er onder niet goed genezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij mij hebben dat soort dingetjes nooit gewerkt er bleef altijd iets achter, of gewoon een gat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ze vroeger weg laten halen(snijden) omdat ik er niet vanaf kwam en ik er flink wat op mijn boven-been zaten. Daar heb ik nu nog steeds allemaal kleine littekentjes van. Maar er zijn er ook wel wat weg gegaan met formule W, dat is toch dat spulletje wat wit wordt? Ik bleef gewoon doorsmeren tot dat ik niks meer zag wat op een wratje leek.
||
Citaat:
Ik namelijk net een wrat ana laten stippen en ik moet er toch nog eens o ver nadenke voor ik daar weer zomaar binnen stap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
( ben nu een week verder) Die blaar zag ik hele week ziten, maar nu niet meer.. ook dat is normaal? ( pfff dat ding moet er echt af hoor ) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wratjes aanstippen anoniempie199 | 6 | 18-04-2014 17:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
wratten laten aanstippen Verwijderd | 6 | 21-12-2006 12:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
wrat...rood en zwart na aanstippen? I love stars | 20 | 09-07-2005 11:29 | |