![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij gaan ze (heel) snel weg met die formule W.. Heb nooit grote/diepe gehad. ![]() Ken wel een meisje die ze heeft laten bevriezen, maar daar heb je zeker niks aan?
|
Verwijderd
|
Toen ik klein was (5-10 jaar) had ik altijd wratjes op m'n handen, die heb ik toen wel laten aanstippen ja, doet even erge pijn maar echt maar een halve seconde, en dan ben je er vanaf. Ze zijn bij mij ook niet teruggekomen, er kwamen alleen steeds nieuwe, maar dan op andere plaatsen, en toen hield 't opeens op. En dan krijg je een lollie van de dokter, dat kreeg ik iig altijd
![]() ![]() Er is later nog eentje gekomen, toen ik 14 was, en toen had ik geen zin om die aan te laten stippen, en nu is-ie bijna uit zichzelf weggegaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
toen ik heel jong was heb ik ooit wel een wrat aan laten stippen, maar volgens mij deed dat niet echt pijn. Ik kan het me in ieder geval niet herineren, dus het was vast niet zo erg
![]() JE, kan ook speciaal spul kopen (is dat idd dat formule W ??....mmmm, ik weet niet) bij de drogist. HEt is een klein glazen flesje. Lijkt een beetje op die oogdruppel dingen. Ook zo'n zelfde tuutje. Dan kan je je warat daarmee aan stippen. Moet je wel elke dag doen, en dan na 2-4 weken is het weg. En daar voel je sowieso totaal niks van.
|
Die formule W heb ik al geprobeerd, werkt niet
Maar ik heb t vanmiddag gedaan, een 20 minuten geleden en t viel reuze mee! Even prikken elke keer (en nu beetje prikkerig) maar geen helse pijnen dus ![]() en jullie bedankt voor de reacties Het zal nog wel een aantal keren moeten gebeuren, maar ik weet nu hoe t is en ik doe t lekker net zo lang tot ze niet meer terugkomen. |
![]() |
|
ik heb een tijdje geleden wat wratten gehad. Formule W hielp niet. Toen heeft m'n huisarts me doorverwezen naar een dermatholoog. Die mevrouw heeft toen een wrat weggesneden (zonder verdoving, oid) en er daarna nog stikstof in gespoten! Deed ontzettend veel pijn, gigantische brandblaar stond erop....
![]() ![]()
|
![]() |
Ik had vorig jaar iets van 8 wratten op me voet en ik heb ze iets van tien keer laten aanstippen en allerlei andere dingen geprobeerd maar geen resultaat...
Totdat ik vorige jaar op vakantie ging naar Turkije, veel gezommen enz en na die tijd waren ze allemaal weg ![]() Maar om ff antwoord te geven op je vraag. De pijn valt wel mee beetje vreemd gevoel vooral de eerste keer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuja bedoel je denk!? Dat gebruikte ik iig..
|
Je hebt ook een drankje van dokter vogel, volgens mij heet dat ook thuja, er hoort ook aanstipspul bij en dat werkt heel erg goed, het is geloof ik homeopathisch en gewoon te koop bij een drogist.
||
Citaat:
![]() thanks
|
bij mij werkt helemaal niks, formule W, Wartner, nog een zalfje en aanstippen niet. Maar 't wordt dus wel gedaan. D'r is één in de maand een wrattenspreekuur en dan stipt de assistente ze aan. Maar goed, weinig succes dus
![]() Deed overigens niet echt pijn ofzo.
|
![]() |
Ik zit al heel lang met dit probleem..
Ik heb 3 (kleine) wratjes onder mn neus en 1 klein wratje onder mn linkeroog...ik heb ze al 1x laten weg halen door n dermatoloog, maar er zijn dus paar bij gekomen. Verder zitten aan mijn pink ook 2 wratjes.. Kan ik die methodes die jullie al genoemd hebben (methode W, die plant, etc.) ook gebruiken voor op mn gezicht? En op mn hand? Kzou graag die f*cking dingen weg willen hebben, dus als je tips helpt thanxx!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf dagen achter elkaar stikstof er op gesodemieterd maar dat hielp niet. Ik gebruik nou 1 of ander aggresief middeltje van de drogist. Dat helpt wel.
|
Nou ik heb eerst 2 jaar ofzo bij de huisarts gelopen. Dat hielp
he-le-maal niks. Eerst behandelden ze me met stikstof en later met een of ander geel middeltje. Allemaal nutteloos. Dus na 2 jaar mocht ik naar het ziekenhuis en was ik er binnen een half jaar vanaf. Dat was best wel een opluchting ![]()
|
Aanstippen hielp bij mij geen ruk, en daar heb ik jaren mee gelopen...Formule W werkte ook slecht. Toen heeft de dokter em weggeschroeid....met iets dat lijkt op een soldeerbout met een dun koperdraadje eraan....toen was ie binnen een week weg...en dat doet wel zeer.....dat stippen is nauwelijks pijnlijk....
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder heb ik er ook nog een hele hoop gehad op m'n rechterhand. ![]() Bij de tweede keer aanstippen ging gelukkig wel alles weg. Nadeel is alleen dat je nu bij mij nog steeds wat kleine littekens ziet. Niet echt duidelijk, maar het is wel te zien. |
![]() |
|
![]() |
kheb er woensdag 4 laten aanstippen op mijn hand,
2 ervan zijn nu zo'n 'bloedblaar' geworden, maar dat had ik vorige keer ook,..alleen nu 2 dagen later doet degene die op mijn handpalm zit (net onder mijn ringvinger) die doet nu nog steeds pijn, en ik kan mijn hand niet helemaal strekken,..kweet niet of dit kwaad kan of dat het raar is dat het nog pijn doet ![]() Maja ik heb ze dus ook laten aanstippen, en ik vond het nogal pijn doen ja,...maja kben dan ook best wel een watje qua pijn ![]() |
![]() |
|
Ik had vroeger ook last van voetwratjes. 1 is er weggesneden (heb toen volgens mij de hele praktijk bij elkaar gegild toen ze de verdoving gaven), een aantal zijn aangestipt en een aantal heb ik zelf met formule-w weggekregen. Alle methodes hebben bij mij geholpen.
|
ik heb het laten doen toen ik 5 ofzo was..onder mn voet..
het lijkt alsof het pijn doet, maar dat komt omdat het zo koud is.. maar dat voel je echt maar paar seconde, en ik heb niet eens gejankt, terwijl best veel mensen zeggen dat ik kleinzerig ben..dus het valt echt wel mee ![]() Het gebeurt trouwens met een stokje, meen ik mij te herinneren.
Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 20:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik klein was had ik weleens wratjes, op m'n tenen ofzo. Onze huisarts stipte ze dan aan met stikstof, dat deed hij altijd nogal royaal, zodat het ook op de huid ernaast kwam en daar een kleine blaar ontstond. Het voelt gewoon alsof je je even ergens aan brandt, maar zo erg is dat niet.
Verder heeft m'n broertje weleens formule W gebruikt, dat is salicylzuur. Als je dat vaak genoeg op je wratje doet dan slijt het langzaam weg. Volgens mij zag ik laatst nog op tv een reclame voor ander spul tegen wratjes.. kweenie wat dat was. Wel belachelijk dat die huisarts dat weigert.. echt raar. ![]() |
![]() |
|
eroverheen pissen werkte beter....fabeltje of niet, ze gingen toch echt weg, en met het aanstippen kwamen ze op andere plaatsen terug (of in de buurt)...en het deed pijn, blaren soms..zwarte shit blabla, gewoon over je voet heen zeiken en klaar.
freakinaround: het gebeurt met een soort van wattenstaafje (dus inderdaad een stokje, maar op de top een bepaalde stof) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Op mijn rechtermiddelvinger is ie nu al 2x dood 2x terug en nu de derde keer dood.
Ze gingen altijd met zo'n half stikstof kannon in het ziekenhuis erop blazen. Eerste keer deed echt erg veel pijn maar gewoon doorbijten, wordt steeds minder pijn..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |