Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2005, 22:35
Jolt
Jolt is offline
Weet niet precies of het hier moet maja:

Ik heb dus een vriend, hij is ouder dan mij, maar heeft geen enkele verantwoordelijkheid.

Hij is dus super verwend, krijg zomaar een PSP voor zijn slagen, naja hij slaagde niet maar haalde wel zijn herexamens. Daarnaast leeft hij een beetje in zijn eigen wereld, in zit te zeuren dat gods wil is en ik weet niet wat nog allemaal. Maar nu komt iets dus waar ik me aan stoor, hij neemt geen enkele verantwoordelijkheid opzich, gozer werkt niet, dus komt hier een beetje 'hangen', c.q internetten en stuff voor zijn psp downloaden omdat hij een internet verbod heeft. Soms gaat ie zomaar achter de pc zitten, lekker asociaal, zitten wij beetje te praten aan de tafel met onze familie, die niet vaak bij elkaar is, ik werk , mijn broer zit normaal in Hilversum, maar is nu een tijdje hier, maar werkt deze week snachts. En wat doet hij, lekker internetten, naja een verslaving dus. Daarnaast blijft hij hier ook gewoon nog om 3 uur snachts, kijk ik heb er niet zoveel problemen mee, mijn ouders ook niet, maar hij heeft zo een stem, daar zeg je u tegen, zo zwaar, en hij praat ook alleen maar. Mijn moeder moet vaker ochtend dienst draaien en daar houd hij geen rekening mee, blaat gewoon door.

Daarbij is hij ook nog eigenwijs als een kameel, zegt hij iets, ik weet 100% zeker dat ik gelijk heb, gaat hij een beetje lullen over eigenlijk niks, en wat blijkt later, ik heb gelijk. Maja, daarnaast neemt hij ook niks aan, mentaliteit van fuck it, gozer is niet ingeloot, heeft geen 2e keus, nu wilt hij 30 augustus ergens in België wat gaan doen, maar hij heeft niet eens een kamer, en hij weet niet eens of hij word ingeloot. Ik hem steeds pushen, van ga wat doen, het is je toekomst, laat zien dat je gemotiveerd bent en de deuren gaan automatisch open. Maar nee, eigenwijs, fuck it mentaliteit, en maar zeuren dat hij over 5 jaar als een of andere dokter meer verdient dan zijn ouders bij elkaar, etc. Dan denk ik hij komt zichzelf nog wel tegen. Zeg je wat tegen hem, is het niks omdat hij het niet heeft uitgevonden.

Nu was het vandaag een beetje lame, we zouden naar Arnhem gaan, mijn zusje, een vriendin van haar, ik en hij. We waren gistere nog uit geweest tot 3 uur snachts, dat moet niet zo een probleem zijn denk ik, ik stond mooi om 7 uur op, belde hem eens op om half 9, om 10 voor half 10 had ik afgesproken op het station. Ik kwam daar, hij was er niet, naja, ik had het hem duidelijk gezegd, ook gisteren, we zouden eigenlijk met een zomertour reizen, hij daagt niet op, ik denk ik laat mooi niet mijn uitje door hem verpesten, dus maar zonder hem gegaan. Belt ie mij op, zegt ie zo van kunnen jullie op mij wachten, ik zeg zo dan ben ik een uur later, mooi niet, hangt ie op. Belt ie daarna, was hij naar het station gefiets waar wij al een half uur weg waren, dat hij toch maar niet kwam, had geen zin om 20 euro te verspillen, etc, ik zeg zo kom dan na, en bel me dan op, nee nee dat vond hij niks. 'Ik dacht dat we een afspraak hadden, dacht ik maar, maja bewijst maar weer dat iemand van 19 ook niet geweldig is'. Niet verder aan gedacht of wat dan ook, zoiemand verpest mijn dag dus mooi niet.

Kom ik thuis, blijkt hij een beetje op mijn pc te hebben gekloot, natuurlijk weer geinternet, kan gewoon geen dag zonder. Als we geen internet hadden dan zou hij gewoon weg niet komen denk ik, of jah, minder. Hij weet dat ik liever heb dat niemand op mijn pc gaat kloten, zitten nogal wet prive zaken in. Maja, nu is het dus ook al een tijd, dat hij dus niks doet, en maar zeiken dat hij geen geld heeft, (zijn pa is super rijk, woont wel in Griekenland, maar betaalt eventjes altijd zijn ticket elk jaar voor bezoek)dus verkoopt hij al zijn spullen, laatst had ik ook weer wat gekocht, zit ie zo te zeuren dat ik het beter met winst kan verkopen, ik zo mooi niet, hij vond maar dat ik ook een PSP moet kopen omdat ik daar ook bijvoorbeeld NES of SNES emulators kon op doen, etc. Naja beetje geblaat dus.
Maar hij doet dus ook niks, in zijn hele vakantie doet hij eigenlijk geen reet, beetje computeren met dit mooie weer, zeuren over zijn PSP, dat hij 'te mooi is' c.q ons ermee lastig vallen.

Ik ben blij dat ik morgen weer moet werken, en/of dat de scholen binnekort beginnen, maja over 2 maanden ben ik toch weg gelukkig .

Nou, hij is opzicht helemaal geen slechte gozer, maar nu heeft hij toch punten gescoord waar je u tegen zegt, als je erwat van zegt, vergeet hij het gewoon, hij doet gewoon waar hij zin in heeft, geen rekening houden met buren of wat dan ook.
Hoe kan ik hem duidelijk maken dat hij moet veranderen, of word hij ooit nog eens 'volwassen'?
Oud 20-07-2005, 22:37
Hagel
Hagel is offline
is hij je vriend of een vriend?

ik vind eigenlijk dat je gewoon tegen hem moet zeggen dat hij niet hard moet praten als hij bij jullie is en dat hij niet aan je computer mag kloten en de rest heb je toch helemaal niks mee te maken?
Oud 20-07-2005, 22:39
Jolt
Jolt is offline
Gewoon een vriend is hij

Naja, we zeggen het hem altijd, mijn moeder flipt vaker op hem uit.
Volgende keer komt hij weer langs, maja we hebben gewoon een heel normaal gezin, komt iemand binnen, laat hem maar binnen, alleen als we echt iets heel belangrijks hebben dan sturen we iedereen weg.
Oud 20-07-2005, 23:01
Hagel
Hagel is offline
Ja maar jullie hebben er wel last van dus ik zou hem anders maar eens goed duidelijk maken dat het niet kan wat hij doet en anders moet je hem maar wel wegsturen? Ik bedoel je moeder kan toch niet wakker gaan liggen omdat jouw vriend zo hard praat, hij moet zich dan maar aanpassen en anders weggaan, lijkt me.
Oud 20-07-2005, 23:15
Verwijderd
Wtf? Is het de zoete inval bij jullie thuis ofzo? Die gast heeft er maar rekening mee te houden dat als je onaangekondigd bij iemand langsgaat die mensen wel eens geen zin in je kunnen hebben. En aan andermans spullen zitten is ronduit asociaal.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 23:23
Periodiek
Periodiek is offline
Hij komt nogal asociaal over. Je hebt blijkbaar niets aan hem, dus waarom ga je nog met 'm om? Hoe dierbaar is hij zijn vrienden?

Overweeg eens om hem een aantal weken niet te zien, misschien begint hij dan meer waarde te hechten aan je.

Respect is everything.
Oud 20-07-2005, 23:26
Faery
Faery is offline
Hehehe, prachtverhaal.
Oud 20-07-2005, 23:27
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is een vriend
en wat hij met zijn leven wil doen is zijn eigen zaak
maar je moet het niet pikken dat hij van jou profiteert
Waarom laten ze hem uberhaubt binnen om te internetten als jij niet thuis bent?
Oud 20-07-2005, 23:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Je klinkt wel erg negatief over hem. Is hij je lover?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 23:54
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-07-2005 @ 23:39 :
Gewoon een vriend is hij
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-07-2005 @ 00:27 :
Je klinkt wel erg negatief over hem. Is hij je lover?
Oud 20-07-2005, 23:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik las er overheen. FOUTJE!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 00:21
bamiPoep
bamiPoep is offline
stiekum ben je gewoon jaloers omdat hij een psp heeft
Oud 21-07-2005, 00:33
PV
PV is offline
Zeg hem dat ie zelf een leven moet zoeken en dat ie niet zo aan jou (en je familie) moet hangen. Bevriend zijn, ok, maar zo te lezen woont ie meer bij jou dan in z'n eigen huis? En hij is je familie nog tot last ook, daar moet je gewoon wat van zeggen. Niet te aardig wezen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 00:55
MTpower
MTpower is offline
Ik heb ook wel een paar punten van die vriend van jou.
1. ik heb een zware stem en praat over het algemeen vrij hard.
2. heb ook een maat waarvan zn moeder weleens nacht/ochtend diensten moet draaien, waar ik soms ook tot een uur of 5 's ochtends blijf hangen.

Nog een paar dingetjes

Ik heb wel gewoon werk, school heb ik eventjes een jaartje pauze van genomen.

Ik heb zelf eigenlijk nooit echt door dat ik er iemand mee lastig val. Laatst zat ik er wel aan te denken en ik probeer me ook altijd gewoon in te houden als ik 's nachts nog bij die maat zit, maar ik vergeet het soms wel eens dat z'n moeder de volgende ochtend weer moet werken
Als hij me daar even aan herinnerd ben ik gewoon stil

Advies:
Als hij weer eens op bezoek is dat je moeder er de volgende dag vroeg uit moet, zeg het dan tegen hem. Herinner hem er dan ook meteen aan dat hij een zware stem heeft en zich dus een beetje in moet houden.
Zeg hem ook dat je het gewoon niet leuk vind dat hij zomaar een beetje op jouw computer loopt te kloten.
Zeg hem gewoon wat je van zijn gedrag vindt en vraag hem netjes of hij het een beetje aan wilt passen als hij bij jullie thuis is.
Als hij een echte vriend is doet hij dat wel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 07:51
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-07-2005 @ 01:55 :
-snap- [/B]
Hehe
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 08:28
Verwijderd
Het klinkt een beetje lullig, maar om iets aan deze situatie te veranderen zul je naar jezelf en naar je eigen familie moeten kijken.

Jullie hebben dit een soort van over je heen geroepen, omdat het dus blijkbaar een zoete inval bij jullie thuis is. Alles kan, alles mag.
Hoezo zit die jongen op jouw computer als jij er niet bent? Heeft ie jullie huissleutel?
Wat doet hij überhaupt in je huis als jij er niet bent?!

Je merkt het al, ik ben dit totaal niet gewend.

Zo'n zoete inval is hartstikke leuk, totdat mensen allemaal dingen gaan doen die je eigenlijk vreselijk irritant vindt en dan is het er een beetje ingeslopen en vind je het lullig om er ineens wat van te zeggen. Maar ondertussen is het wel jullie huis en mag een buitenstaander er niet voor zorgen dat je dagelijks leven thuis negatief beïnvloed wordt.

En je zegt het al: hij is verwend. Maar jullie houden zijn verwende gedrag in stand.. hij vindt alles maar normaal. Hij vindt het logisch dat alles om hem draait, dat jullie eeuwig op hem blijven wachten als ie te laat komt en dat hij zomaar binnen kan vallen en kan doen waar ie zin in heeft.
Geen enkel respect, maarja, dat is hem nooit geleerd.. door jullie niet iig.

Je bepaalt zelf hoe iemand jou en je familie behandelt. Als jullie bepalen dat iemand over jullie heen mag lopen, dan zullen een hoop mensen dat niet doen, maar er zal er altijd eentje tussen zitten die dat wel doet.

Dus kortom: kom voor jezelf op! En kom voor je familie op! Jouw huis is vanaf nu niet meer zijn huis, want hij heeft een eigen huis. En hij past zich aan jullie aan als hij bij jullie thuis is, niet andersom.
Dat gedoe met internetten bij jullie moet ook maar afgelopen zijn. Hij is een vriend van jou en hij komt voor jou en niet voor internet. Even mail checken okee, samen internetten okee, maar hij gaat niet in z'n eentje lang zitten internetten.
En vraag of hij naar huis wil gaan als het al laat is en jij hem de deur uit wil hebben. En vraag of hij wat zachter kan praten wanneer dat nodig is.

Ik begrijp dat het lastig is om voor jezelf op te komen, ik kan dat ook helemaal niet goed hoor. Het staat hier allemaal zo makkelijk, maar om er echt iets aan te doen is veel moeilijker.
Maarja, ik denk toch dat het heel belangrijk is om het te proberen.

Verder over zijn opleiding en leven: je kunt wel steeds een beetje z'n moeder spelen, maar uiteindelijk kost je dat alleen maar veel energie en is het eigenlijk jouw taak niet. Ik zou me eerst concentreren op de dingen die jou en jouw familie werkelijk storen. Dat vind ik het belangrijkst.

Hij komt zichzelf nog wel tegen en voor die tijd leert ie het niet.
Of misschien heeft hij zelf ook door dat ie niet goed bezig is, maar sluit hij zich ervoor af en laat het niet merken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 08:43
Jolt
Jolt is offline
Het mooie is, als we hem dat proberen duidelijk te maken, dan is het meestal zo van, 'aahhh' hij neemt het gewoon niet aan of hij zegt, volgende keer doe ik het niet, etc. Maar het gebeurt gewoon .

Naja ik zal hem wel eens een week of 4 niet zien, kijken of dat helpt.
Oud 21-07-2005, 08:49
Verwijderd
Gewoon op je strepen staan. Desnoods zeggen dat je hem even niet wil spreken als hij doorgaat en dus ook niet wil zien. Lijkt me duidelijk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 14:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hem aan gaan sporen eindelijk eens wat nuttigs met zijn leven te gaan doen, zal niet heel veel effect op hem hebben op dit moment. Dat komt pas als hij zelf ook dat inzicht heeft en dus de wil om inderdaad iets van zijn leven te gaan maken. Er nu dus steeds over beginnen tegenover hem, zal alleen maar irritaties opwekken aan beide kanten.

Wat je wel kunt doen, is hem gewoon wijzen op zijn gedrag bij jullie thuis en duidelijke grenzen stellen en afspraken met hem maken. Het is niet meer dan normaal dat je dat doet en blijkbaar neemt hij gewoon veel vrijheid als hij dat krijgt. Inperken dus als je daar last van heb, en dat doe je door duidelijk en vooral ook consequent daarin te zijn. Vertel hem hoe het zit en wat er wel en niet van hem verwacht wordt en wat daar tegenover staat. En blijf dan ook bij dat standpunt.
Oud 21-07-2005, 14:48
Verwijderd
Ik zou hem je huis uit trappen. Als hij zo achterlijk doet, gaat hij maar lekker ergens anders achterlijk doen. Dit is gewoon volkomen idioot en asociaal. Ik begrijp dat je hem een beetje wil pushen, omdat hij anders ook nergens komt, maar ja.. dat werkt kennelijk gewoon niet. Laat hem zichzelf lekker tegen komen, hij is 19 en moet eens doorhebben hoe achterlijk en verwend hij zich gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:35
Kaa
Kaa is offline
Als je het mij vraagt heeft zijn gedrag niks te maken met wel of geen verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk heeft ie gewoon een enorm botte kop, waar je wat meer moeite bij zult moeten doen om er door te dringen.
Oud 21-07-2005, 21:28
Jolt
Jolt is offline
Juist, wat wij ook zeggen, hij trekt zich er niks van aan.

Maar ik geloof dat ik hem nu wel iets duidelijk heb, gemaakt. IK heb hem nog niet gezien, en zodra hij hier over de vloer komt, dan ga ik hem toch maar eens wat zeiken op hem.
Oud 21-07-2005, 21:54
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-07-2005 @ 00:59 :
Ik las er overheen. FOUTJE!!!
wil je voor één x ns optiefen met al die !!! van je dank u

ontopic:
tsja, je zegt zelf dattie een stem heeft waar je u tegen zegt, hij is ouder dan jouw, en je bent haast zo ten einde raad dat je 't hier post...
niet om lullig te doen, maar dan geef ik je weinig kans eigenlijk

enne: wtf is een psp
Oud 21-07-2005, 22:02
Verwijderd
Wow het is een vriend van je (niet JE vriend). kom op zeg ergens trek je een lijn ik zou een gozer die mij zo irriteerd niet tot 3 uur in me huis willen hebben. En als ik zie dat hij achter mij computer heeft gezeten zal hij deze nooit meer zien en staat er direct overal een wachtwoord op. Echt en over dat PsP gedoe nou leuk jongen daar is ook een internetbrowser voor download die en ga lkkr internetten op je PsP of ga naar een internet cafe. Damn zeg dat je die dingen allemaal van hem neemt. Kijk gewoon wat hij doet als jullie iets afspreken te laat komen en dan achter internet in jullie huis zitten . Ik zal hem als ik jouw was gewoon duidelijk zeggen dat jullie huis geen internet cafe is en dat hij zich ook gewoon als hij er is ook moet denken aan de medemensen die er WONEN en dat hij daar meer als gast is die zich hoort te gedragen.

En over zijn studie ehm GA NAAR SCHOOL als hij dat niet doet en denk zo dokter te worden wens ik hem veel succes.

Damn echt hoor als ik dat hier zou hebben vind het best als iemand zoveel internet hier (doe ik ook welles neem ik me laptop mee en gaan we gewoon beetje internetten / films kijken / gamen tegen elkaar etc. Maar niet dagelijks enzo. Echt zeg gewoon dat hij zich bij jullie anders moet opstellen of gewoon niet meer welkom is in het huis. Weet hij waar hij aan toe is zodra hij nog eens geen rekening houd met de regels. Kan hij niet meer internetten en stuff downloaden voor zijn supermooiebeste PsP. Pff.

Damn je leeft niet alleen zeg

(wow (A) lucht ff op )
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 23:17
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-07-2005 @ 22:54 :
enne: wtf is een psp
Dat is toch een PlayStation?

Vampire_esje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2005, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 21-07-2005 @ 22:28 :
Juist, wat wij ook zeggen, hij trekt zich er niks van aan.
Wiens huis is dat eigenlijk? Het moet niet veel gekker worden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 12:21
Verwijderd
Dit is echt een rotsituatie. Ik ken hem zelf ook helaas.

Als ik mijn kennis op iets wijs, lult hij zich er altijd uit.
Bovendien neemt hij de laatste maanden enkel nog beslissingen in zijn eigen voordeel, deze zijn altijd in mijn nadeel.

Excuses maken doet hij niet, want hij vind dat hij altijd gelijk heeft.

De laatste maanden is hij alleen nog maar met zichzelf bezig, als ik hem daar op aanspreek, ligt het allemaal weer aan mij enz.

Fouten kan hij niet toegeven, al weet ik dat hij een hoop dingen aan het verzwijgen is. Er is dus ook geen vertrouwen meer in hem van mijn kant af.

Ook in mijn geval: hij neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn gedrag. Verschil is dat hij al werkt, maar toch. Het ligt nooit aan hem, altijd aan een ander.

Wat Alicia Silverstone zegt klopt naar mijn idee ook, het gaat hier net om die ene persoon die misbruikt maakt van vrijheden.

Ik heb met niemand anders problemen. Het is specifiek die kennis.

Deze "vriendschap" is in mijn geval echt gedoemd om te mislukken en ik vind het helemaal niet erg. Ik word toch niet gerespecteerd zoals ik ben.

Ik zit te wachten op het moment dat hij zichzelf tegenkomt. In de tussentijd blijf ik keer op keer mijn grenzen aangeven. Ik zie geen andere oplossing dan dat.

Een psycholoog waar ik eens mee praatte zei eens: Telkens als iemand over je grens gaat, dan zeg je STOP, je gaat over mijn grens. Als de persoon dan aandringt op uitleg, kun je die ook op dat moment geven, omdat je door STOP te zeggen, een denkpauze voor jezelf inlast. Je controleert dan het gesprek, in plaats van dat je je eruit laat lullen.

Dit klinkt lachwekkend misschien, maar als je dit consequent toepast, leer je een "feedback" moment aan te voelen. Je kunt dan veel beter feedback geven op de persoon, aangezien je dat op het juiste moment doet. Niet 3 weken later als alles is opgekropt dus.

Maargoed, sommige mensen trekken zich ook hier niets van aan...Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 13:03
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Haha, wat een figuur. Ik had 'm allang geloosd
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 14:11
Verwijderd
Dat is er ingeslopen, zoiets gebeurd niet in 1 dag.
Nu pas begint het bij mij echt te dagen van: Hey, er gebeuren dingen die ik ongewenst vind en ik moet er wat aan doen.

Verder nog een overeenkomst: ook die kennis van mij is enorm verwend. Ik heb financieel alles zelf geregeld door keihard te werken, hij krijgt echt alles van zijn pa en ma. Zelfs zijn auto.

Ik denk dat daar ook het verschil van eigen verantwoordelijkheid ligt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:38
MB
MB is offline
Dat noem jij een vriend?
Oud 23-07-2005, 20:41
MB
MB is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-07-2005 @ 15:11 :

Ik denk dat daar ook het verschil van eigen verantwoordelijkheid ligt.
Ik denk dat dat een oorzaak kàn zijn, maar dat iemand het ook gewoon in zich heeft, want ik ken ook een meisje dat alles zomaar krijgt van haar ouders en die is helemaal niet arrogant, asociaal of onverantwoordelijk... Ze gaat juist heel netjes met (spullen van) anderen om en ook met de spullen die ze krijgt (2 jaar geleden een gloednieuwe scooter, nu een mooie auto) gaat ze heeeel zuinig om.
Oud 23-07-2005, 21:23
Verwijderd
Ik wil wel eens weten hoe ie zomaar op jouw computer kan komen als jij er niet bent.

Beveilig je XP-account dan gewoon met een wachtwoord.

En wat betreft die Zomertoer: ik neem aan dat je zus en haar vriendin wel op tijd waren en mee zijn gegaan?

Voor de rest wil ik zeggen: laat die gozer niet meer binnen. Je ouders zijn ook maar een stel watjes dat ze niet allang maatregelen hebben genomen tegen zo'n sukkel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 23-07-2005 @ 21:41 :
Ik denk dat dat een oorzaak kàn zijn, maar dat iemand het ook gewoon in zich heeft, want ik ken ook een meisje dat alles zomaar krijgt van haar ouders en die is helemaal niet arrogant, asociaal of onverantwoordelijk... Ze gaat juist heel netjes met (spullen van) anderen om en ook met de spullen die ze krijgt (2 jaar geleden een gloednieuwe scooter, nu een mooie auto) gaat ze heeeel zuinig om.
Ja, het kan een oorzaak zijn. Ik ken ook mensen die ook verwend zijn maar zich gedragen zoals jij dat meisje beschrijft.

Mja, ik noem hem kennis, geen vriend. Echte vrienden laten mij in mijn waarde en daar kan ik op terugvallen als er wat is.

Ik doelde eigenlijk op mijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel en het zijne.

Laatst gewijzigd op 23-07-2005 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:38
Mindfields
Mindfields is offline
Zomaar een PSP voor zijn slagen? Ik ken mensen een auto krijgen voor hun slagen, dude. En verder is Arnhem saai, dus ga er niet heen.

Maar wat dacht je van een goed gesprek?
Oud 23-07-2005, 21:42
Mindfields
Mindfields is offline
Oja, ik ken het probleem niet echt van je computer, want iedereen mag er bij mij gewoon achter (alleen mijn chatlogs zijn beveiligd), maar maak anders een andere account voor hem aan.
Oud 24-07-2005, 00:25
Kratos
Kratos is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 23-07-2005 @ 22:38 :
Zomaar een PSP voor zijn slagen? Ik ken mensen een auto krijgen voor hun slagen, dude. En verder is Arnhem saai, dus ga er niet heen.

Maar wat dacht je van een goed gesprek?
Mjaah het zit zo PSP's zijn nog niet uit in Europ je moet ze dus importere uit de USA of JAP niet dat dat zo heel moeilijk is maarja
PSP is wel supercool daar heeft die gelijk in
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 00:33
Jolt
Jolt is offline
Mijn pc staat 24/7 aan om te downloaden en andere ongein , dat is het nadeel.

Maar mijn ouders zijn geen watjes, ze zijn gewoon heel open, wie er ook binnekomt, als kennen we hem niet, word met open handen ontvangen. Je moet het eens zien met carnaval hier, dan bakt mijn moeder spek en eieren voor iedereen die binnekomt, tja indo's .

Hij durft zich trouwens hier niet meer te vertonen, heb hem nog niet gezien in iedergeval. Nadat ik er iets van gezegd had, hij is me ook nog geld schuldig, tjonge jonge, wat een kerel.

Maja, volgende week gaat hij een paar weken weg, misschien als hij terug komt van zijn vakantie word hij was volwassener, c.q gedraagt hij naar zijn leeftijd.
Oud 25-07-2005, 11:12
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-07-2005 @ 01:33 :
Never heard of CTRL+ALT+DEL, Enter?
Oud 25-07-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 24-07-2005 @ 01:33 :

Maar mijn ouders zijn geen watjes, ze zijn gewoon heel open, wie er ook binnekomt, als kennen we hem niet, word met open handen ontvangen. Je moet het eens zien met carnaval hier, dan bakt mijn moeder spek en eieren voor iedereen die binnekomt, tja indo's .

Hij durft zich trouwens hier niet meer te vertonen, heb hem nog niet gezien in iedergeval. Nadat ik er iets van gezegd had, hij is me ook nog geld schuldig, tjonge jonge, wat een kerel.

Maja, volgende week gaat hij een paar weken weg, misschien als hij terug komt van zijn vakantie word hij was volwassener, c.q gedraagt hij naar zijn leeftijd.
Je kan nu wel over hem blijven klagen, maar imo heb je 't zelf véél te lang door laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 11:29
Verwijderd
tja, dat hij af en toe op internet gaat als-ie bij jou is of een harde stem heeft en lang blijft, dat kan gebeuren, maar voor zo ver ik heb begrepen héb je al gezegd dat hij 's nachts zacht moet doen en van je computer af moet blijven, en doet-ie 't nog steeds? Dan zou ik 'm gewoon niet meer uitnodigen, als je bij iemand thuis bent heb je je maar aan de huisregels te houden. Kunnen jullie niet bij hem thuis afspreken of in een cafe ofzo?

Met zijn opleiding en of hij verwend wordt enzo, daar heb jij op zich niet veel mee te maken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 12:28
Jolt
Jolt is offline
Het is misschien raar, maar bij ons is het altijd het gezelligste, als we vaker wat gaan doen, gaan we toch meestal altijd daarna weer naar ons toe, met dit mooie weer in de tuin zitten bijvoorbeeld, dan hebben mijn ouders er geen last meer van.

Maar ik geloof dat hij zijn les wel heeft geleerd, nadat ik er wat van gezegd had. Ben alleen benieuwd of hij weer de mis in gaat
Oud 27-07-2005, 20:48
Aurora
Aurora is offline
Zulke vrienden zou ik dus echt hard mn huis uit trappen.
Oud 28-07-2005, 19:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 21-07-2005 @ 01:21 :
stiekum ben je gewoon jaloers omdat hij een psp heeft
Iemand die het wel snapt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten