Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 19:38
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
Welk fris geurtje hebben jullie al voor jullie vriend gekocht?
Oud 31-07-2005, 19:43
Methuselah
Methuselah is offline
Geen, aangezien ik geen vriendje heb.

En voor m'n ex heb ik ook geen geurtje gekocht.
Oud 31-07-2005, 19:44
Green Day
Green Day is offline
leuke stille hint..zo'n cadeau
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:46
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
Maar neen hij stinkt niet!
Oud 31-07-2005, 19:46
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
2 good 4 You schreef op 31-07-2005 @ 20:46 :
Maar neen hij stinkt niet!
We doen net alsof
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:47
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend krijgt zo af en toe wel een heel lekker luchtje, maar niet zozeer fris
Oud 31-07-2005, 19:48
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
weet wel dat dat om te lachen was hoor. maar met een fris luchtje bedoel ik dat het ni te zwaar mag zijn want dat zou echt niet bij hem passen.
Oud 31-07-2005, 19:49
Toet0r
Toet0r is offline
hij geen, ik geen. houden we ook maar zo denk ik, want ik geloof niet dat we daar allebei erg geinteresseerd in zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
2 good 4 You schreef op 31-07-2005 @ 19:48 :
weet wel dat dat om te lachen was hoor. maar met een fris luchtje bedoel ik dat het ni te zwaar mag zijn want dat zou echt niet bij hem passen.
Misschien wel bij mijn vriendje
Oud 31-07-2005, 19:56
Verwijderd
Luchtjes zijn zo persoonlijk dat je ze in principe niet voor een ander moet uitkiezen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 31-07-2005 @ 20:43 :
Geen, aangezien ik geen vriendje heb.

En voor m'n ex heb ik ook geen geurtje gekocht.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 20:04
juno
juno is offline
Je mag hem wel hinten dat jijzelf dat en dat luchtje wel lekker vindt..en dan nog zegt dat niets, want luchtjes ruiken anders op een lichaam dan rechtstreeks uit een flesje. En dan ruiken ze ook nog eens anders op verschillende lichamen.

Je moet een paar testers regelen, en hij moet die opdoen en dan beslissen jullie samen welke jullie het lekkerst vinden. En die ga jij dan voor hem kopen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 20:37
Optima
Optima is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2005 @ 20:56 :
Luchtjes zijn zo persoonlijk dat je ze in principe niet voor een ander moet uitkiezen.
Amen

ik heb weleens een luchtje gekocht voor mezelf waarvan ik wist dat mijn toenmalige vriend het lekker vond, maar ik vond het echt VRESELIJK ruiken. Weggegooid geld dus. Je weet zelf wat je lekker vind, en meestal 'past' dat luchtje dan ook goed bij je. Als hij je dan niet lekker vindt ruiken, moet je ff nagaan of je wel iets met hem wil beginnen

p.s. ik heb nog nooit klachten gehad, en ze ook nog nooit geuit
Oud 31-07-2005, 21:26
Roos
Roos is offline
Je laat dit forum toch niet bepalen hoe je vriend ruikt

Ga gewoon naar de Douglas, spreek zo'n dame aan, en laat haar gewoon met flesjes lopen, hoef je zelf alleen maar te ruiken wat je lekker vindt
Oud 31-07-2005, 21:40
Gothic
Gothic is offline
puma, omdat ik hem daar lekker in vind ruiken...
Oud 01-08-2005, 06:47
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Net als boeken.

Het is niet vreemd om voor de ander een parfum/aftershave uit te zoeken, want jijzelf moet het ook wel lekker vinden. Misschien samen iets uitzoeken? Dan is het wel niet een verrassing, maar dan heb je er wel allebei iets aan? Of laat je gewoon een geur aansmeren in de winkel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 09:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-07-2005 @ 22:26 :
idd

wtf
Oud 01-08-2005, 10:20
Verwijderd
Hij koopt zelf altijd luchtjes, dus het zou nutteloos zijn om er een te kopen. Al heb ik mijn ogen gericht op het geurtje wat hij in het begin vanonze relatie op had. Die is helaas stukgevallen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 13:31
Sime
Sime is offline
frisse geurtjes zijn goor
Oud 01-08-2005, 13:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
+

Citaat:
Roos schreef op 31-07-2005 @ 22:26 :
Oud 01-08-2005, 13:43
Roos
Roos is offline
Ik vind trouwens best dat je een luchtje voor iemand kan uitzoeken. Als je iemand goed kent, kan je meestal prima inschatten wat bij iemand past.
Oud 01-08-2005, 13:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roos schreef op 01-08-2005 @ 14:43 :
Ik vind trouwens best dat je een luchtje voor iemand kan uitzoeken. Als je iemand goed kent, kan je meestal prima inschatten wat bij iemand past.
Hm, nee. Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat je nog wel een luchtje kan uitzoeken wat de ander lekker zal vinden maar het komt regelmatig voor dat luchtjes lekker ruiken in het flesje.. en zelfs lekker ruiken op een ander.. maar op jezelf toch een stuk minder. (tenzij je zoveel op spuit dat dat niet meer te ruiken is, maar dan vind ik het weer om andere redenen vies )
Oud 01-08-2005, 14:24
Smobbo
Smobbo is offline
ik ruik te lekker van mezelf om dat te verpesten met een duur luchtje. Ik hoef dus geen luchtje te krijgen.
Zij heeft al een erg lekker luchtje, waarvan het flesje nog vrij vol is dus dat is ook niet handig om te kopen.
Verder vind ik persoonlijk een luchtje kopen één van de meest kansloze dingen die je kan kopen...
Echt zo van 'nou alsjeblieft, ik ken je niet beter om iets origineels te bedenken, dus wees nu maar lekker blij...'
Oud 01-08-2005, 14:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
De rode disel... Beviel volgens mij goed bij mijn vriend...
Oud 01-08-2005, 14:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 01-08-2005 @ 15:53 :
De rode disel... Beviel volgens mij goed bij mijn vriend...
*diesel
Oud 01-08-2005, 15:18
snoopy
snoopy is offline
Heb n luchtje van Hugo Boss voor m gekocht (volgens mij heet t gewoon 'boss'). Ik wist al dat ie t lekker vond, want hij koopt t heel vaak, maar nu was ie op.
Oud 01-08-2005, 15:43
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
BleuEyes schreef op 01-08-2005 @ 15:53 :
*diesel
rechtsbovenin je post is er een knopje 'wijzig' ...
Oud 02-08-2005, 16:03
Al Murphy
Al Murphy is offline
Allure van Chanel vind ik heel erg lekker ruiken. Of Fahrenheit van Dior, maar dat is ondertussen al wel een klassieker, en echt fris kan je dat niet noemen.

Loop anders eens wat parfumzaken en drogisterijen af. Dan kan je overal wat gaan zeuren voor staaltjes. Op die manier kom je soms ook wel weer enkele weken verder.

(goed idee van mezelf, ik ga ook nog maar eens overal voor wat gratis geurtjes zagen).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 17:04
Muchacha
Muchacha is offline
Voor mijn ex had ik "Dark Blue" van Hugo Boss gekocht, de zwarte Ferarri en DKNY... Van "Higher Energy" van Dior gaat mijn hart ook sneller kloppen, al kan dat ook liggen aan de herinnering die ik heb aan die geur
Ik vind overigens ook dat een geur niet bij elke jongen staat of goed ruikt... En een mooie jongen die een uurtje geleden uit de douche kwam ruikt beter dan eentje met parfum op.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 17:21
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb mijn vriend Cool Water gegeven van.. Dat weet iedereen wel. Lekker standaard en cliché, maar ik vind 't gewoon heerlijk ruiken. Hij heeft een hele verzameling axe deodorant, maar ik vind Africa echt super lekker, dus die gebruikt hij dan, net als douchegel axe Africa.
Hij vindt bij mij Tommy Girl (die oude) het lekkerst, want die had ik op tijdens onze eerste dag. (ieee)
Oud 02-08-2005, 17:50
gurl19
gurl19 is offline
ik heb hem laatst mexx 'pure life'gegeven. En vandaagis die jarig en krijgt hij onder andere het geurtje van poema. Welke weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 18:04
Shitonya
Shitonya is offline
Kantine materiaal
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 20:32
Aapiee
Aapiee is offline
HUGO BOSS!! schijnen ze allemaal lkkr te vinden
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:15
flowergirl-B
flowergirl-B is offline
ja hugo boss schijnt iedereen lekker te vinden....maybe omdat het een sterke geur is?? maar aan een geur gaan altijd ontzettend veel herinneringen kleven, want mn ex had ook een enorm sterk geurtje (gio armani) en we zijn met veel gezeur en ruzie uit elkaar gegaan en nu wordt ik dus altijd nog chagarijnig als ik die parfum weer ruik!!
Oud 05-08-2005, 15:53
The0
The0 is offline
Citaat:
flowergirl-B schreef op 05-08-2005 @ 16:15 :
ja hugo boss schijnt iedereen lekker te vinden....maybe omdat het een sterke geur is?? maar aan een geur gaan altijd ontzettend veel herinneringen kleven, want mn ex had ook een enorm sterk geurtje (gio armani) en we zijn met veel gezeur en ruzie uit elkaar gegaan en nu wordt ik dus altijd nog chagarijnig als ik die parfum weer ruik!!
En ook slechts half mannelijk nederland (inclusief moi) heeft em, dus dan zul je nog vaak herinnerd worden
Oud 05-08-2005, 16:24
Maurice
Maurice is offline
verbazingwekkend dat er nog geen reactie in dit topic te vinden is als "ik laat af en toe een flinke poeperd in d'r gezicht en dat is alles wat ze krijgt". geeft toch aan dat het forum vooruit gaat.

ontopic: Diesel voor haar.
Oud 05-08-2005, 17:58
Verwijderd
Als iemand mij een luchtje zou geven en ik zou die persoon goed kennen (bijv. mijn vriendin) zou ik het weigeren. Verder weiger ik ook pertinent anderen bloemen, luchtjes of sieraden te geven. Als ik al cadeaus geef, zijn het louter functionele, niet-romantische cadeaus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten