Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 15:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik heb een probleempje, waarvan ik eigenlijk niet weet OF het wel een probleem is...Het zit zo:

Gisterenavond ging ik naar m'n vriend en hij ging ff weg aan z'n onderbuur iets vragen en het duurde nogal lang, dus ik zocht papier om op te tekenen. Ik vond een grote bruine envelop, waarvan ik dacht dat die leeg was, maar opeens viel er een briefje uit. Het is stom maar ik ben het toch beginnen lezen, maar ik heb maar enkele zinnen kunnen lezen, omdat het briefje omgevouwen was en omdat ik hem terug de trap hoorde opkomen.
Enfin dit stond er dus: "...en ik mis je zo hard dat ik het nauwelijks nog aankan..."
Ik weet dus niet van wie het is, en ik durf het ook niet vragen want ik schaam me eigenlijk al zo dat ik het gelezen heb. Maar dan ff later zei ik zo van: "Hé je hebt post" (wijzend naar die bruine envelop) en hij zei zoiets van: " Haja daarin zat nog wat hasj dat een vriend heeft binnengestoken."
Normaal gezien zou ik me dus geen zorgen maken moest ik zoiets lezen, maar het feit dat hij erover liegt...

Voor de rest gaat het echt meer dan prima tussen ons en is hij enorm open. Maar het probleem is dus: moet ik erover beginnen of moest ik in de eerste plaats zijn brief niet gelezen hebben ?? (Want dit zou IK persoonlijk niet kunnen verdragen, dat iemand in m'n post zit te neuzen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 15:58
Lindansje
Lindansje is offline
ik zou opbiechten dat ik dat had gelezen en vragen wat er aan de hand was

mijn vriend zou even boos zijn, maar verder niet vreselijk...
Oud 09-06-2002, 16:05
Roos
Roos is offline
Je kan toch zeggen hoe het was gegaan: je wilde iets op die envelop schrijven, toen viel dat briefje eruit.
Trouwens, hij zit hier (waarshcijnlijk) meer fout dan jij. Hij liegt over dat (liefdes)briefje. Ik zou gewoon bekennen dat ik een paar zinnen heb gelezen en vragen hoe het zit, omdat je je best een beetje zorgen maakt. Aan zijn reactie kan je precies zien hoe het zit, als hij de vraag ontwijkt of boos wordt, is er waarschijnlijk iets aan de hand (misschien weet je of hij een ex heeft die nog "achter hem aanloopt"?)
Oud 09-06-2002, 16:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mja uiteindelijk zal ik er toch iets van zeggen hoor...Gheh maar 't probleem is dat ik altijd had gezegd tegen hem dat ik nooit iemands post bekijk en dat ik dat nogal laag vind enzo . Maar thx anyway voor de bedenkingen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 10:15
chanel
chanel is offline
als ik jou was zou ik t de volgende keer gewoon pakken in zn bijzijn, en vragen, mag ik t lezen? En als ie nee zegt vraag je waarom, of je doet net alsof je de hasjh wil pakken, en dan zeg je, hey.. er zit helemaal geen hasj meer in ofzow..

Chanel
Oud 10-06-2002, 11:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb hem gisterennacht dus nog een mail gestuurd en hem daarin alles uitgelegd, maar nog niets teruggekregen. Mja hij moest wel vroeg gaan werken natuurlijk. Zowiezo komt hij toch vanavond af, dus dan gaan we 't weten !!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
*oeffff* Het is dus helemaal opgeklaard... Hij had dus idd niet gelogen over die envelop (zat nog wat hasj in btw), dat briefje zat er toevallig tussen, en hij heeft het me trouwens laten lezen. 't Was idd een nogal wanhopige ex die hem niet kan missen, en hij wou me er niet mee lastigvallen temeer omdat het nog steeds een vriendin is van hem en haar niet wou belachelijk maken. Gheh en hij was niet eens kwaad dat ik het gelezen heb; hij zegt dat hij daar helemaal geen probleem mee heeft, maar dat ik het de volgende keer wel onmiddellijk moet zeggen als ik nog zoiets vind en me daar zorgen over maak.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:40
Verwijderd
ghighi, net mijn vriend..

Khad een keer sneaky in een oud dagboekje van hem gelezen, dat was uit de periode dat ie mij nog niet kende en met zn ex had, of rommelde of wat dan ook. Ik wist dat er over haar in stond en kon het niet laten te gaan lezen.. Kvoelde me zooo schuldig daarna, hoe kon ik dat nou doen? En ik voelde me ontzettend kut over alles wat ik erin las. Ik had het dus opgebiecht, en hij vond het helemaal niet erg!! Hij zat zo van: meisje, waarom doe je dat nou, je doet jezelf er alleen maar pijn mee, dat zijn toch dingen van vroeger, ik hou nu toch van jou..

Echt LIEF!!

jouw vriend owk
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:58
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ghighi, net mijn vriend..

Khad een keer sneaky in een oud dagboekje van hem gelezen, dat was uit de periode dat ie mij nog niet kende en met zn ex had, of rommelde of wat dan ook. Ik wist dat er over haar in stond en kon het niet laten te gaan lezen.. Kvoelde me zooo schuldig daarna, hoe kon ik dat nou doen? En ik voelde me ontzettend kut over alles wat ik erin las. Ik had het dus opgebiecht, en hij vond het helemaal niet erg!! Hij zat zo van: meisje, waarom doe je dat nou, je doet jezelf er alleen maar pijn mee, dat zijn toch dingen van vroeger, ik hou nu toch van jou..

Echt LIEF!!

jouw vriend owk
Ja hé, getver en te bedenken dat ik daar absoluut heel erg kwaad voor zou zijn, als iemand m'n post zou lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten