Hmm ik heb een probleempje, waarvan ik eigenlijk niet weet OF het wel een probleem is...Het zit zo:
Gisterenavond ging ik naar m'n vriend en hij ging ff weg aan z'n onderbuur iets vragen en het duurde nogal lang, dus ik zocht papier om op te tekenen. Ik vond een grote bruine envelop, waarvan ik dacht dat die leeg was, maar opeens viel er een briefje uit. Het is stom maar ik ben het toch beginnen lezen, maar ik heb maar enkele zinnen kunnen lezen, omdat het briefje omgevouwen was en omdat ik hem terug de trap hoorde opkomen.
Enfin dit stond er dus: "...en ik mis je zo hard dat ik het nauwelijks nog aankan..."
Ik weet dus niet van wie het is, en ik durf het ook niet vragen want ik schaam me eigenlijk al zo dat ik het gelezen heb. Maar dan ff later zei ik zo van: "Hé je hebt post" (wijzend naar die bruine envelop) en hij zei zoiets van: " Haja daarin zat nog wat hasj dat een vriend heeft binnengestoken."

Normaal gezien zou ik me dus geen zorgen maken moest ik zoiets lezen, maar het feit dat hij erover liegt...
Voor de rest gaat het echt meer dan prima tussen ons en is hij enorm open. Maar het probleem is dus: moet ik erover beginnen of moest ik in de eerste plaats zijn brief niet gelezen hebben ?? (Want dit zou IK persoonlijk niet kunnen verdragen, dat iemand in m'n post zit te neuzen)