Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die andere die je bedoel, is dat naast de wurft, tegenover de mac ongeveer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de heer Lizhou Hu Kon. Wilhelmina Boulevard 17a 2202GT Noordwijk T. 071 - 3649966 T. F. 071 - 3625377 Sinds kort kunt u in wok en fondue restaurant Wok aan Zee op een bijzondere manier uit eten gaan. Op origineel Aziatische wijze worden de door u gekozen gerechten door onze koks in de wok bereid. Een gezellig en smakelijk diner waarbij de typische sferen van Zuidoost Azië worden opgeroepen. Wokken en fonduen leveren smakelijke, vitaminerijke en licht maaltijden op. Locatie: Noordwijk aan zee Bijzonderheden: onbeperkt wok, grill en buffet Capaciteit: 120 binnen, 48 buiten Tarieven: € 17,50 (onbeperkt) Keuken: Chinees Openingstijden: 11.00 - 23.00 uur (keuken vanaf 12.00 uur) Heb er zelf ook al een paar keer gegeten, is lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en we zijn naar den haag geweest, gouden wok leuk restaurant lekker! alleen de muziek was stom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
randje boskoop/hazerswoude dorp zit ie. wordt wel als een goed wokrestaurant gezien, geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die schijnt wel goed, maar vrij duur te zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|