Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik proef de stilte van jouw vertrek
Zoekend naar antwoorden, Voor jouw plotselinge heengaan Maar ik vind geen antwoorden Ik vind dat twee keer antwoorden sonde. Het komt vreemd over als je het gedicht bekijkt, omdat je nergens anders 2 x hetzelfde woord hebt gebruikt. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen dat het niet fijn klinkt Maar verder vind ik hem heel mooi, en zeer gevoelig.
|
Ik adem de leegte die jij achterliet
En probeer kleur te vinden in mezelf Maar vind alleen zwart en gebroken wit Dit stukje spreekt me wel aan, omdat de kleuren die je enkel vind de boodschap van de eerste zin weerspiegelen: je ademt leegte in en zwart en wit zijn 'niet-kleuren'. Verder denk ik dat je het gedicht qua zinsconstructie interessanter kan maken; je gebruikt in principe telkens de meest voor de hand liggende constructie en daardoor blijft het gedicht wat stijfjes. Er zit wel veel gevoel in, en het spreekt natuurlijk boekdelen. De voorlaatste zin vind ik goed passen bij de laatste zin, maar 'maar dat vertrok' vind ik niet zo mooi staan, ook een beetje onduidelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Uitleg gedichten?? Iemand?? gekmeisje18 | 9 | 31-03-2005 12:30 | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichten: vluchten en zonder jou MoonWolf | 2 | 12-10-2002 19:23 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht van Neeltje Maria Min: Dit is de laatste avond... Secreet | 1 | 18-07-2002 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |