Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet er geen te kort maar ook geen te lang haar voor hebben. En idd. driehoekzeep(AH) of fudge,murrays er in smeren ofzo..en dan ff door de war gooien. |
![]() |
|
ik gebruik mello goo van Goldwell, goed spul en je haar houdt de hele dag die 'out of bed' look. Voordeel is dat het zacht blijft dus je kunt in de loop van de dag gewoon nog veranderingen aanbrengen enzo..
||
Citaat:
Een net rechts van het midden van m'n hoofd, Een helemaal onderaan links, Een helemaal vooraan links... Choose one, Budster ![]() Maar even over dat spul voor in je haar: Die gel dingen werken nie echt goed.. Fudge is erg cool spel, dat wel. Verder groene zeep ook wel ![]() Iig wax/fudge of groene zeep dus... Nogal veel van insmeren, beetje wapperen, smeren, verdelen, masseren, wapperen, smeren, wapperen, modelleren en klaar ![]()
|
als je de net uit bed stijl combineert met een beetje zwerverstyle kleren dan ben je gewoon een ridder
![]() ![]() doe mij maar de *lekker gedoesjte persoon met leuke kleertjes en een lekker geurtje op ofzo* (vooral bij meisjes nen lekker geurtje op doet t m ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |