Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 10:29
arjan17
arjan17 is offline
heb er best wel last van in mijn relatie om veel te zeggen. als ik dr zie, heb ik meestal wel wat te vertellen, maar niet echt veel, dat geeft mij een leeg gevoel op de een of andere manier, omdat ik met de gedachte loop dat je in een relatie goed en veel moet praten. das best irritant als je naar dr toe gaat en niet echt veel weet te vertellen. ik weet niet precies hoe ik dit probleem moet oplossen, ik zou het tof vinden om reacties te krijgen waaar ik wat aan heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 10:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja is ook irri hak met me ex ook wij hadde mekaar echt niks te vertellen hek nu met me nieuwe schatje echt helemaal geen last van we kunne alles samen: lachen,huilen,praten,leuke dingen doen, stappen,sexen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:21
Tox
Tox is offline
Ik en mijn vriendin praten veel met elkaar, en dat is voor mij persoonlijk ook wel belangrijk in een relatie. Maar we zien elkaar dan ook weer nie elke dag dus hebben altijd wel wat te vertellen.
Oud 12-06-2002, 11:42
Verwijderd
Mjah ik heb dit met mijn vorige vriendin ook... het is niet erg om niets te zeggen, ik praat ook niet altijd tegen mijn huidige vriendin. We kunnen ook een uur tegen elkaar aanliggen ofzo, maar het moet niet ongemakkelijk worden. Dat was dus bij de vorige wel. Dan zaten we zo op bed en dan wisten we gewoon niets te zeggen... ehmmm dan maar zoenen Het liep gewoon totaal niet. Ik weet niet hoe het precies bij jou zit, maar probeer je er zo min mogelijk druk om te maken en ga niet iets zeggen, omdat je vindt dat er wat gezegd moet worden, dat maakt het alleen maar pijnlijker. Kijk dus ff of het over gaat en als de stiltes pijnlijk zijn kun je er denk ik gewoon maar beter mee kappen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten