Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien heb je gelijk klootzak, moet ik mezelf meer emotioneel en eerlijk gaan gedragen tegenover haar. Dat gaat ook zeker gebeuren, ze kent me net hoor. Het is echt niet zo dat ik dingen voor haar verzwijg ofzo hoor, en zo onzeker ben ik nou ook weer niet dus..... ik denk dat ook veel jongens soms een beetje onzeker zijn hoor, das echt niks speciaals.
By the way, ze komt niet langs want ze is ziek, overgeven enzo, komt ze volgende week. Kan gebeuren.....
Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 21:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde ook helemaal niet je je zwak op moest gaan stellen tegenoverhaar , alhoewel ik het eerlijk tegen haar zeggen en daarbij bekennen dat je er wat onzeker over juist heel sterk vind.
Maar meer dan ik eerlijkheid juist vind getuigen van zekerheid, dat ik je zwak op durven stellen huist vind getuigen van kracht, dit zijn dingen die ik juist altijd waardeer in anderen. En op die manier bedoelde ik als je het eerlijk tegen haar zegt, en ook eerlijk zegt dat je er stiekum wat onzeker over was, ze het vast niet erg zal vinden, maar alleen maar fijn, dat je het zo eerlijk zegt. Maar ik kan er zeker wel inkomen dat je dit iig nog niet wil. Het is bij dat soort dingen zo stom, om zomaar het uit het niks even te gaan zeggen, oh trouwens, ik heb iets aan mn huid.. Dat komt over alsof je verwacht dat zij jou daarop zal afkeuren, wat neem ik aan niet zo is. En als je het dus bedoeld in de zin van dat wanneer je er luchtig over doet, en het er gewoon over hebt als het toevallig tersprake komt, zij er ook geen big deal van zal maken. Je niet wil dat het overkomt alsof het je leven beheerst, maar als iets wat niet heel veel voorstelt maar je alleen bepaalde beperkingen oplegd, kan ik helemaal inkomen in wat je zegt. Kloppen mn zinnen nog? Nouw jah, en met één ding ben ik het zoiezo eens, van onzekerheid en nare dingen, wordt je idd altijd sterker. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dezelfde aandoening, ben van plan zeer binnenkort naar een dermatoloog te gaan. Welke zalf is het dat je gebruikt? welke voedingsmiddelen maken het erger (op al de talloze sites staat er gekruide voedingsmiddelen,maar da's ook zo vaag...)
Welke behandelingen heb jij ondergaan... kortweg kan je iets meer zeggen over de aandoening? |
![]() |
|
![]() |
amnesiac mail me AUB ff op detach_yourself@hotmail.com, het is een lang verhaal begrijp je.......
Ik ga hier niks over de aandoening vertellen, het is hier geen lichaam en gezondheid, nee we praten over mijn gevoelens. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 23:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |